Ga naar inhoud


Insight tv niet te bekijken met een losse kaart.


kersen

Aanbevolen berichten

Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 

Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 

 

Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 

 

Groet kersen. 

 

dreamboxpvr600 / kathrein uf910

Hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Standaard trucje bij de aanbieders!!! Nieuwe zenders alleen en uitsluitend via het nieuwe Viaccess systeem (CAM701, MZ-101/102 en MZ-201). Zo 'dwingen' ze mensen naar de gesloten (gecertificeerde) brol. Genoeg gedwongen overgestapt? Oude systeem eruit.. Valt er niets meer te kiezen...

Er is wel gecommuniceerd, maar niemand leest dat. Je had ook de nieuwsitems van Canal Digitaal kunnen volgen. Bij de introductie van de zenders geven ze het wel aan...

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je echt de Insight tv zenders wilt zien kan je ze nog via een Duits HD+ kaartje bekijken, kost je wel jaarlijks een 75 euro, je hebt keuze uit enkel een smartcard of een CI module met smartcard.

mits Oscam kan je die kaart ook gebruiken, wel de juiste keys voor nodig maar die vind je wel online.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doet natuurlijk niets af van het feit dat het bij Canal Digitaal werkt met de nieuwere hardware en daar móet de TS voor betalen terwijl hij het dus niét kan kijken. Waarom zou hij €70 extra betalen voor iets wat hij eigenlijk al betaalt? Dát is de clou. In zijn geval zou ik gewoon opzeggen of zonder kosten het pakket verlagen naar een pakket waar Insight niet inzit..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verlagen is niet mogelijk. Riant is al het minst uitgebreide pakket. 

 

StartHD is nu Riant    Dat kostte 17,45, nu 19,95 

Basis is nu Rijk   Dat kostte 22,95, nu 24,95

Familie is nu ook Rijk   Dat kost nog steeds 24,95

Entertainment is nu Royaal   Dat kost nog steeds 34,95

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...