Ga naar inhoud


all in one Canaldigitaal


Peerke045

Aanbevolen berichten

Sinds 2015 heb ik het all-in-one pakket van Canaldigitaal

ik ben er altijd zeer tevreden over geweest maar sinds 3 weken ben ik er achter gekomen dat een aantal dingen niet meer werken zoals de ftp server voor je homepage, zodat ik niet meer bij mijn eigen website kan terwijl hij nog wel online is mijn site.

ook op de webmail beheer kan ik niet meer inloggen zodat ik geen e-mail aliassen kan aanmaken of beheren

na aanleiding van bovenstaande problemen heb ik op 15 Februari gechat met een canaldigitaal medewerker en het probleem uitgelegd maar die zou het gaan uitzoeken en mij later informeren maar na twee weken geen antwoord dus maar weer opnieuw gechat op 29 februari en nu blijkt dus dat er geen ftp server meer bestaat en dat ook mijn e-mail aliassen er niet meer zijn.

knap lullig als je bij diversen instantie die aliassen gebruikt en je website nog online staat. maar ook op 29 februari kon men geen duidelijkheid geven men moest het uitzoeken.

ik vroeg toen of ik niet iemand kon spreken die mij er meer duidelijkheid over kon geven. men gaf toen als antwoord dat ik Maandag maar moest bellen en wat blijkt ook via de telefoon kreeg ik weer geen duidelijkheid men kon me niet in contact brengen met de persoon die mij antwoord kan geven op de vragen die ik stelde.

men kleed dus heel het all-in-one pakket uit maar de medewerkers van de helpdesk weten van niks en ook de klanten krijgen geen informatie

ik ben al heel lang klant bij canaldigitaal maar dit is niet klantvriendelijk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


M7 in Nederland als Canal Digitaal opererend is recentelijk overgegaan naar de 'oude' eigenaar Canal + Frankrijk. Er is/was een samenwerking tussen Canal Digitaal en Online. Hoogstwaarschijnlijk is dit samenwerkingscontract ofwel aangepast danwel in evaluatie. Als Canal + het niet toestaat dat FTP gebruik en aliassen gebruikt worden dan zou dat het kunnen verklaren. Het kán gewoon zijn dat de boel in overgangsmodus draait en het later weer gewoon goed komt.

 

En ja... Canal Digitaal heeft sinds de oprichting een slecht imago wat betreft klantinformatie.. Dus in dezen zijn ze consequent...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Peerke045 zei:

ik ben al heel lang klant bij canaldigitaal maar dit is niet klantvriendelijk

ik begrijp niet dat je er nog abonnee bij bent

 

als m'n homepage die ze hosten niet bereikbaar is per FTP zou ik na twee dagen opgezegd hebben

hun en jou service level agreement checken

niet dat je denkt dat ik mijn website bij hen host :grin:

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je beter eens een visje rechtstreeks bij Online kunt uitwerpen en vermelden dat jij een aantal zaken ineens mist die jij niet kunt ontberen. Een ISP begrijpt dit (doorgaans) iets beter als een M7 medewerker. Die hebben al moeite zat om hun eigen handel te bestieren. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...