Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, drz zei:

@Mimisiku, wat nu als andere providers ook de Discovery kanalen er uit gooien?

 

Ik heb het gevoel dat als een contract van een dure zender verlengt moet worden, ze er bij elke aanbieder er uit gegooid worden, de meeste klanten willen niet meerbetalen voor een te duur pakket, dat gaat elke provider anders veel geld kosten. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik heb net CD opgezegd. Ik heb genoeg van de prijsverhogingen, het verschralen van het aanbod en de vervelende manier van communiceren van die club.

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL Crime Bitrate van Canal Digitaal en van Ziggo

 

RTL Crime Canal Digitaal.jpg

RTL Crime Ziggo.jpg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getallen van bandbreedte zijn tegenwoordig zeker niet meer 1 op 1 vergelijkbaar. Niet alleen is DVB-C niet vergelijkbaar met DVB-S. Daarnaast gaat het ook nog een om een eerste generatie uitzendnorm in vergelijk met een tweede generatie. Het beeld bij Canal Digitaal is zeker slechter dan bij Ziggo. Dat is ook niet vreemd want bij Ziggo is RTL Crime in HD.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kabeltje87 zei:

Het formaat vergeleken van beide voorbeelden hoger.....

 

 

 

vrees dat die problemen nog lang zullen kunnen duren, RTL Lounge is daar ook al een gepruts, 4/3 beelden rekken ze uit naar 16/9 beeld, is een probleem dat ze ook konden oplossen, dit probleem was in het begin er niet toen ze de puls niet door stuurden en het beeld zoals RTL Crime is nu hadden.

vrees dat ze dezelfde weg opgaan ;) 

en bij Tv Vlaanderen was vanmorgen de telefooncentrale zelf al niet bereikbaar, een storing zeiden ze op hun Facebook pagina.

denk eerder dat ze bang waren voor de vele klanten dat alles willen opzeggen......

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een veel gebruikte truc... Juist omdat een klacht meer tijd neemt dan een positief gesprek...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Satwatcher zei:

Getallen van bandbreedte zijn tegenwoordig zeker niet meer 1 op 1 vergelijkbaar. Niet alleen is DVB-C niet vergelijkbaar met DVB-S. Daarnaast gaat het ook nog een om een eerste generatie uitzendnorm in vergelijk met een tweede generatie. Het beeld bij Canal Digitaal is zeker slechter dan bij Ziggo. Dat is ook niet vreemd want bij Ziggo is RTL Crime in HD.

 

Dat kun je prima 1:1 vergelijken, RTL Crime is bij Ziggo ook H.264 en wat houd CDS tegen om dit kanaal in HD door te geven?  HD met een laag bitrate is nog steeds mooier dan SD met zowat hetzelfde bitrate.

 

'Trouwens voor de mensen die CD hebben opgezegd.  Als je een dag of 2 dagen voordat je abonnement officieel eindigt nog even je CD kaart laat updaten  en daarna de unique emm's blokkeert in de softcam dan kun je ongeveer nog 7-8 weken blijven kijken.  Het is maar een tip!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Codx zei:

 

Dat kun je prima 1:1 vergelijken, RTL Crime is bij Ziggo ook H.264 en wat houd CDS tegen om dit kanaal in HD door te geven?  HD met een laag bitrate is nog steeds mooier dan SD met zowat hetzelfde bitrate.

 

omdat ze gewoon de ruimte gebruiken aan zenders dat zijn verdwenen, er zat een Eurosport 1HD op, daar zit nu BBC First HD, de andere waren grotendeels SD zenders buiten Discovery showcase maar wat er daarvoor in de plaats is gekomen zie ik niet meteen.

zelf het Vlaamse Ment TV is in SD wat bij de kabel in HD is, maar dat zijn we al gewoon dat Tv Vlaanderen hun zenders dat ze niet kunnen delen met CD in SD toe voegen.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, moonchild zei:

Terwijl Joyne tijdens de voetbalbelasting de rol van Judas heeft genomen en de kijkers veel geld kost sindsdien. 

Nee,hoor!

Dat was KPN!

Deze was de eerste met de eredivisiebelasting.(voor mij geen KPN meer)

Had KPN niet toegegeven dan was Fox NL waarschijnlijk failliet gegaan doordat ze veelsteveel voor de rechten hebben betaald.

En als ze nu geen overeenkomst met Ziggo sluiten gebeurd dat alsnog.(hwt marktaandeel van Ziggo is 52%)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Codx zei:

'Trouwens voor de mensen die CD hebben opgezegd.  Als je een dag of 2 dagen voordat je abonnement officieel eindigt nog even je CD kaart laat updaten  en daarna de unique emm's blokkeert in de softcam dan kun je ongeveer nog 7-8 weken blijven kijken.  Het is maar een tip!

Dank voor de tip, maar waarom zou je nog twee maanden willen kijken naar een abbo die je hebt opgezegd en je dus niet meer wil?

Ik zou mijn kaart in 30 stukken hebben geknipt zodra ik een verse abbo bij de concurrent heb.

 

 

Dit gezegd hebbende, ik wacht nog even met opzeggen tot ik weet wat andere providers doen. Gaan ze allemaal Discovery in de ban doen, dan heeft het geen zin om CD op te zeggen.

Men valt van de regen in de drup.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren opgezegd. Abo zou doorlopen tot eind juni. Maar vandaag al op zwart.. Nou ja ook prima.. Wel de laatste betaling in de gaten houden... PBM was E800000000 nu 80000000000. (Nulletje meer of minder)...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Mimisiku zei:

Gisteren opgezegd. Abo zou doorlopen tot eind juni. Maar vandaag al op zwart.. Nou ja ook prima.. Wel de laatste betaling in de gaten houden... PBM was E800000000 nu 80000000000. (Nulletje meer of minder)...

 

Jij bent speciaal,...  Ik heb nog nooit een CD kaart naar 8000000000 zien gaan.  Kaarten worden wel omgezet naar E000... dat is het free to view pakket.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...