Ga naar inhoud



sat newbie

Aanbevolen berichten


Die S2X-tuners waren/zijn erg leuk voor voetbalfanaten. Daarmee kon je gratis naar veel wedstrijden kijken op bepaalde satellieten toen er nog gevoetbald werd.

Misschien inmiddels ook weer.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je wel nodig voor de fransen op 5W.Daarom dat ik ook overweeg mijn master duo 2 te vervangen door een ultimo 4K.Heb alleen twijfels over het instellen van de tuners want heb er nu 4 gewone DVB-S2 inzitten waarvan 3 vaste en 1 rotor.Denk dat de instelling hetzelfde zal zijn en mss een nieuw topicje openen ervoor .

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-6-2020 om 10:01, sat newbie zei:

Dus ik mag aannemen dat nu alle winkels de Uno met S2X verkoopt?

 

Ik zou het gewoon even navragen bij de winkelier dat is toch niet zo ingewikkeld.

VU+ Ultimo 4K

Sony KD-65XG9505

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De "aanname" is de moeder van alle catastrofes.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Na het onweer van gisterenavond deze ochtend gemerkt dat het zappen met mijn Uno 4K SE veel trager ging dan voorheen.
Na wat testen bleek dat er nog signaal zat op beide kabels (dubbel aangesloten) maar dat virtuele tuner B geen signaal meer gaf, het betreft hier nog de oudere FBC S2 dubbele tuner.
Tja, ik zal dan maar van de nood een deugd maken en gaan voor de S2X versie alhoewel die een ietsiepietsie duurder is...
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...