Ga naar inhoud


Hof: Picnic hoeft geen compensatie te betalen aan Max Verstappen


Ventura

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nadat Heineken de "vrienden van Amstel" welke jarenlang reclame voor Heineken gemaakt hadden, met pensioen stuurde, waren ze daarna in een reclame te zien van, jawel.

 

 

 

De humor bij verstappen is ver te zoeken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Verstappen heeft zijn eigen marketing behoorlijk op orde met alles wat die aan de man brengt aan petjes, tshirts en vlakgommen.

:grin:

En per toeval zag ik hem ook vaker in Jumbo reclame spots de cool dude spelen.

 

Als ze mijn foto op één dergelijke wijze bij MediaMarkt zouden gebruiken zou ik wel de humor ervan kunnen inzien!

Maar het is volgens de mensen in de wandelgangen de Jumbo die hem ertoe bewoog te klagen.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Als ze mijn foto op één dergelijke wijze bij MediaMarkt zouden gebruiken zou ik wel de humor ervan kunnen inzien!

 

Dan zou de slogan " je bent toch niet gek" niet meer kloppen! 😂😂

 

..Ik plaag je maar wat. :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Amerika gaan ze wat verder met elkaar in reclames de maat te nemen.

 

Deze herinner ik mij van een bezoek aan de States begin 1990.

Per vergissing is de Coca cola aan het jeugdhonk geleverd, de Pepsi Cola  aan het bejaardenhuis.

"Whats the difference", cola is cola,  toch?

 

 

 

Ook een bekende kreet uit de Amerikaanse reclame oorlogen, welke mij bij gebleven is.

 

"Where is the beef?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2020 om 10:42, Tonskidutch zei:

Maar het is volgens de mensen in de wandelgangen de Jumbo die hem ertoe bewoog te klagen.

 

Het zal z´n vader geweest zijn.

Als ik het smoelwerk van z´n vader zie, weet ik genoeg.

  • Haha 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...