Ga naar inhoud


Duitse zenders via DVB-T2 in grensstreek


Tvoverair

Aanbevolen berichten

Het pakket wat ik bedoelde zit op kanaal 35 met 586mhz.  Het is zo dat er daar veel nederlandse zenders in die frequentiereeks zitten.  Ook wesel heeft daar in buurt weer zenders zitten zoals kanaal 29 zdf dat ook enorm sterk binnenkomt en dan komen er dus ook nog al die zendmasten uit ruhrgebiet zoals langenberg (waar blijkbaar de radiozenders vandaan komen) als dit het probleem is dan houd ik wel bij de hd zenders arte ard one hr wdr en de mediatheken en radio zenders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Op 14-9-2020 om 19:35, RicardoBelli zei:

Koka 9 ts  mvg Ricardo

 

Naar mijn weten is deze inmiddels volledig vervangen door Koka 9 Eca, die ik ook hier gebruikt heb.

Het enige verschil tussen de twee is kennelijk de brandbaarheidsklasse.

 

Is overigens niet UV bestendig, dus minder geschikt voor buiten.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2020 om 20:27, Tvoverair zei:

Vandaag de 3 maanden gratis freenet zenders geinstalleerd (pro7 ,rtl, kabel 1). Deze werken perfect en je hoeft er geen Duits adres bij de registratie in te voeren.  Heeft iemand misschien nog een tip voor een goede coax kabel?

Zonder Duits adres? Dan had ik het ook kunnen doen maar heb de antennes voor Wesel eraf gehaald. Het is een beetje vreemd om voor incidentele ontvangst een abo te nemen.

 

Zwarte H125 is een heel gangbare coax inderdaad. Voor de puristen is het ook te koop met PE isolatie ipv PVC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2020 om 13:07, johnno zei:

Ik heb begrepen dat H125 en Koka uit dezelfde Belden fabriek komen.

Is H125 identiek aan een of meer van de Koka versies?

Ik zie de KOKA 9 TS en KOKA 799 die een shielding hebben van 90 dB. Daarbij is sprake van triple shield maar wat is het verschil?

 

Belden specificeert voor H125  >75 dB shielding in het bereik tot 1000 MHz. Of KOKA ook de uit de Belden fabriek komt weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2020 om 12:15, Tonskidutch zei:

drie maanden gratis freenet schreef hij

dat is afhankelijk van je toestel en/of usb stick die je koopt voor DVB-T2 in een paar bekende Duitse winkels

dat hoef je niet te registreren en stopt zonder registratie vanzelf na 3 maanden

dat is dus geen tover-tvoverair

Ah oké maar hoe valt op deze manier te voorkomen dat je met een nieuw kaartje steeds 3 maanden gratis kunt kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk net als bij Canaldigitaal, bij eerste activering gaat de teller op de kaart lopen?

Die eerste 3 maanden betaal je vermoedelijk in de aanschaf prijs van de hardware.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, OFDM zei:

Ik zie de KOKA 9 TS en KOKA 799 die een shielding hebben van 90 dB. Daarbij is sprake van triple shield maar wat is het verschil?

 

Belden specificeert voor H125  >75 dB shielding in het bereik tot 1000 MHz. Of KOKA ook de uit de Belden fabriek komt weet ik niet.

 

KOKA 9 TS (of ECA) is alleen geschikt voor binnen, en zou daarnaast iets minder stug zijn.

Of er verder verschillen zijn tov KOKA 799 weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...