Ga naar inhoud


VTM 1/2/3/4


Kabeltje87

Aanbevolen berichten


Gast satellitetv

Heb al een jaar geleden mijn abo bij Tv Vlaanderen stopgezet en heb nu al meer dan een jaar Canal Digitaal (RTL4-5-6-8), SBS6-SBS9-NET5-FILM1... nog geen enkele keer de Vlaamse commerciële zenders gemist! 

Schermafbeelding 2019-10-10 om 08.51.45 2 kopie.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

lap - en daar gaan we weer - nog maar eens tvv afbreken ? we weten intussen wel dat ge tevreden zijt bij canal digitaal - leuk voor u.

de (vele lange) reklamebreaks krijgt ge er gratis bij.

  • Like 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, satellitetv zei:

Heb al een jaar geleden mijn abo bij Tv Vlaanderen stopgezet en heb nu al meer dan een jaar Canal Digitaal (RTL4-5-6-8), SBS6-SBS9-NET5-FILM1... nog geen enkele keer de Vlaamse commerciële zenders gemist! 

Ik kan het geloven, veel van hun programma's gaan ook in Nederland op antenne, zo mis je niks van hier. Ik zat onlangs eens te kijken en het was de ene uizending van "Helden van hier" na de andere en nadien kwam ook nog jani kazaltzis aan de beurt.

Tussendoor wel ellenlange reclameblokken. Leuk natuurlijk als je er van houdt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wel verdomd irritant dat alle goeie films en feuilletons die in Q2 in HD waren te bekijken nu op vtm3 zitten in SD !

maar al die kl*teprogramma's van de "stoute" vtm die ons geen reet interesseren, die krijgen we wél in HD te zien, zoals blind getrouwd en vrouwelijke truckers !

als TVV meeleest : smijt vtm2 er maar af, en verdeel de bandbreedte onder vtm3 en vtm4 :mad:

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Clemens-vuplus zei:

Neen doe gewoon eens alles in HD zoals je het bij Telenet/Orange/Proximus het ook hebt.

 

Dit was voor mij ook een bijkomende reden (naast de prijsverhoging omwille van 't voetbal) om over te schakelen van Basic+ naar Basic Light.

Ik heb 't nogmaals aan de klantendienst meegedeeld dat er eens in de Vlaamse zenders moet geïnvestesteerd worden (HD).

Nu denk ik niet dat ze van mijn omschakeling wakker zullen liggen 😉

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Van mij mogen ze hun vtm 2, 3 en 4 gaan lanceren in Engeland, de Engelsen zullen er meer naar kijken dan wij.

Idem dito voor de zenders vijf en zes, met hun usa all day, je waant je echt in Engeland als je naar vtm2, 3, 4, vijf en zes kijkt.

Van eigen producties schiet er niet veel meer over of het is het nieuws, t weerbericht, thuis of familie of programma's die nergens op lijken of praatshows.

Geef mij maar dag en nacht Eurosport!

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
2 uren geleden, pinolief zei:

Ik heb het ook gezien nu Vitaya verdwenen is.

Vitaya was een belangrijke reden om TV Vlaanderen naast CanalDigitaal te kunnen kijken.

Ik zeg TVV weer op als het contract voorbij is, niet de moeite meer en zonde van het geld.

Vitaya is van naam gewijzigd naar VTM 3.🤢

En dat is bij iedere aanbieder van digitale tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, pinolief zei:

Ik heb het ook gezien nu Vitaya verdwenen is.

Vitaya was een belangrijke reden om TV Vlaanderen naast CanalDigitaal te kunnen kijken.

Ik zeg TVV weer op als het contract voorbij is, niet de moeite meer en zonde van het geld.

 

deel van de programma's van Vitaya zitten nu over de andere VTM zenders, heb al programma's zien staan in de EPG dat op VTM2 worden vertoond van Vitaya geweest.

is beetje zoeken nog vrees ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste eigen producties van VTM en dus ook Vitaya kan je gratis in HD zien via de VTM Go app. Het werkt ook in Nederland. Je moet alleen een Account maken en een Belgisch postcode opgeven. Maar dia heb je zo via google.  (bv postcode Lommel intoetsen in Google)

aangepast door guppje29

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast satellitetv

Wat een ouderwetse brol op de Vlaamse zenders vtm1 - 2 - 3 - 4... series van 40 jaar oud, films van +20 jaar oud, klasse B en C films en dan nog eens reclame. De commercieel zenders zijn ten dode opgeschreven

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, satellitetv zei:

Wat een ouderwetse brol op de Vlaamse zenders vtm1 - 2 - 3 - 4... series van 40 jaar oud, films van +20 jaar oud, klasse B en C films en dan nog eens reclame. De commercieel zenders zijn ten dode opgeschreven

Goh, lijkt RTL4, 5, 7, 8, SBS 6, 9, Net5 en Veronica wel.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Veel van die 40 jaar oude films zijn beter dan wat er tegenwoordig dagelijks uit Hollywood komt.

 

Maar ook wordt er veel oude meuk weer opgewarmd.

 

Wie van de drie in 2020 met ene Martien Meiland is niet hetzelfde als Wie van de drie uit 1963 met Herman Emmink.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...