Ga naar inhoud


VTM 1/2/3/4


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

kan me inderdaad ook moeilijk vinden in het "vernieuwde" programmaoverzicht.

keek regelmatig Q2 's avonds, goeie feuilletons en films, nu elke avond "blind getrouwd australië", soms zelfs twee keer per avond, en voor de rest lifestyle programma's die uit de stal van Vitaya komen. Op Vitaya allemaal reeksen die ik al gezien heb "the simpsons", "modern family", "the big bang theory", "the gifted" ..... en CAZ is in hetzelfde bedje ziek : "married with children", "moonlighting", "magnum", "the A-team", "zware jongens", "SWAT", "survivor" : allemaal oude brol.

nee, zeker geen verbetering.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De zender CAZ2 is dan toch niet verdwenen. 

Hadden ze beter deze zender naar VTM5 aangepast?

CAZ is verandert naar VTM4 maar CAZ2 blijft dezelfde naam behouden.

De logica is daar ver te zoeken.🤢

Link naar reactie
Delen op andere sites

CAZ2 is een "special" project volgens vtm. Daar zijn ze dus ook iets met van plan, en aangezien het geen "vtm 5" geworden is lijkt het waarschijnlijk dat dit een narrowcaster wordt, bvb "vtm nieuws" (of HLN nieuws). afwachten dus.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2020 om 17:17, Timm1983 zei:

Morgen de eerste uren van VTM3 ex Vitaya, het is niet om naar huis over te schrijven, er is even iets te zin en dan 2x een halfuurtje niets, dan van 9.35 tot 11.40 geen uitzending, dat is dan het nieuwe Vitaya waarvan we gewend waren dat ze 24u per dag uitzenden:

Mijn zin is over als ik dat zie...

Dat ze dan op een later uur beginnen zonder die onderbrekingen van geen uitzending.

7.05 Community 7.30 Geen uitzending 7.55 Mcleod's Dochters 8.45 Geen uitzending 9.10 Community 9.35 Geen uitzending 11.40 Cougar Town

Het zal rap gedaan zijn met hun VTM op die manier, denk ik.

Hetzelfde geldt voor VTM2 ex Q2!

7.25 Masterchef, 8.05 geen uitzending, 9.05 I found the gown, 9.30 Geen uitzending, 10.25 a place in the sun, 11.10 geen uitzending tot 13.00

Idem dito voor VTM 4 ex CAZ, Geen uitzending 10.25-10.50 en 11.35-11.55 en 12.50 tot 13.10 en 13.55 tot 14.15?

Ze hebben zich in ieder geval erg verbeterd met tussendoor geen uitzending te geven, wat mag daar weer het nut van zijn, daar zal dan ook veel volk naar kijken!

Timm1983

Die "Geen uitzending" blokken waarover je het hierboven hebt zijn de reclameblokken die nog dienen ingevuld te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen uitzending is altijd van die reklame blokken waar je 100 euro betaald voor iets wat je in de gewone winkel 20 euro betaalt 😃

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bellejt

Er is op vtm gewoon een foto te zien met daarop het logo van vtm 2, 3 of 4 als er geen uitzending is tussen de programma's door, dus geen reclame of teleshopping.
Lijkt me wel een tof programma 🤪

Timm1983

VTM2logo2020.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn sat decoder waren de namen al aktief om 15.00 uur deze namiddag.Zelfs zonder nieuwe scan werden deze aangepast

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen uitzending momenteel op vtm4 en er is dus verkoopkanaaluitzending.

 

bezig met laden ...

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ astro iris,

De zendernamen en nieuwe zenderlogo's werden automatisch aangepast door mijn provider van digitale TV, Proximus TV, ik moest dus zelf geen aanpassingen doen.

Misschien dat TV Vlaanderen via Antenne TV zelf de zendernamen zal moeten aanpassen naar VTM 2, 3 en 4.

Want bij het automatisch zoeken naar digitale DVB-T2 zenders vind de TV automatisch de zenders, ik denk niet dat je via DVB-T2 zelf de zendernamen kunt gaan aanpassen.

Gewoon nog even afwachten... of een berichtje via Facebook Messenger naar TV Vlaanderen? Dan kunnen ze het aanpassen.

Ik heb wel een kleine DVB-T2 antenne usb-stick voor binnenhuis, maar ik maak er geen gebruik meer van omdat TV1/Canvas en Ketnet toch niet meer te bekijken zijn in DVB-T en nu deel uitmaken van Antenne TV van TV Vlaanderen.

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...