Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


Verstandig van de Tsjechen.

Misschien een idee om die gevaccineerde idioten meteen aan de bloed-aftap te leggen en ze een halve liter bloed met antistoffen af te nemen om doodzieken te helpen?

Zal wel niet mogen.

Maar die figuren begrijpen nog steeds niet wat er aan de hand is en wat ze aanrichten, los van het feit dat ze nog niet 100% beschermd zijn en nog steeds, weliswaar met een kleinere kans, anderen kunnen besmetten met mogelijk dodelijke gevolgen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft nog niemand zich afgevraagd wat het sterftecijfer is wanneer je 4.5 miljoen ogenschijnlijk gezonde mensen verspeid over een periode van een half jaar een aspirine geeft?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onbegrijpelijk dat ze in Belgie zo ver willen versoepelen... terwijl het nu juist behoorlijk slecht gaat.

Ik ben erg bang dat zich dat zal vertalen in een sterke toename van de besmettingen...

Je mag nu alleen maar hopen dat de bevolking verstandig is, en niet van de mogelijkheid gebruik zal maken om naar terrassen e.d. te gaan... dat zou heel onverstandig zijn volgens mij.

Er moet inderdaad aan de noodrem getrokken worden... vaccineren zal daar niet echt veel aan kunnen verhelpen. alle beetjes helpen uiteraard... maar goed, gewoon thuis blijven is het enige wat echt helpt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ceesv zei:

'Kans op miljoen in loterij groter dan trombose na vaccin'

 

Dan zou ik gelijk een lot kopen voor die loterij... de kans op trombose en andere ernstige bijwerkingen is toch behoorlijk groot...

Als ik gisteren de Deense persconferentie volgde hoorde ik dat de kans op ernstige bijwerkingen 1 op 40 000 is... en dat is behoorlijk veel... met zo veel kans in de Lotto zou ik ook weer gaan meespelen om de vergelijking weer eens te gebruiken.

De cijfers zijn wel verbonden met statistische onzekerheid, ze kunnen hoger of lager zijn, maar het is het beste wat we kunnen geven, zegt Søren Brostrøm, directeur van de Deense Gezondheidsdienst.

 

 

Bron: https://www.dr.dk/nyheder/indland/brostroem-6-grunde-til-vi-dropper-astrazeneca-vaccinen

Quote

Ifølge Søren Brostrøm har man nu afdækket, at vaccinen giver en øget risiko for at få de alvorlige bivirkninger.

- Det er cirka 1 ud af 40.000, der bliver vaccineret med AstraZeneca, der kan forvente at få den her helt alvorlige komplikation, som har en høj dødelighed, også selvom man bliver behandlet, siger Søren Brostrøm.

Han understreger dog, at tallet er forbundet med statistisk usikkerhed.

- Det tal kan være højere eller lavere. Men det er vores bedste bud, siger han.

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sverige zei:

Onbegrijpelijk dat ze in Belgie zo ver willen versoepelen... terwijl het nu juist behoorlijk slecht gaat.

Ik ben erg bang dat zich dat zal vertalen in een sterke toename van de besmettingen...

Je mag nu alleen maar hopen dat de bevolking verstandig is, en niet van de mogelijkheid gebruik zal maken om naar terrassen e.d. te gaan... dat zou heel onverstandig zijn volgens mij.

Er moet inderdaad aan de noodrem getrokken worden... vaccineren zal daar niet echt veel aan kunnen verhelpen. alle beetjes helpen uiteraard... maar goed, gewoon thuis blijven is het enige wat echt helpt.

Waarom lees ik alleen wat er in de MSM "gepresenteerd" wordt?

Waarom worden andere 100en immunologen - virologen - medici niet uitgenodigd aan de tafels van de omroepen die een heel ander geluid brengen?

In de hele geschiedenis van vaccineren is nooit bewezen dat het veilig en vertrouwd is ook met een vaccin is er een kans op.

Alle vaccins momenteel zijn onder bepaalde voorwaarden goedgekeurd als je het nieuws volgt in de US b.v dan hoor je Toni Fauci ook zeggen de vaccins zorgen er NIET voor dat je niet meer besmettelijk bent en evt de infectie kunt krijgen.

Wereldwijd zijn er al meer ernstige bijwerkingen gemeld als dat er ooit Corona zieken zijn geweest maar toch door blijven prikken.

PDF-document met alle (tot nu toe) in VAERS geregistreerde en beschreven gevallen, na toediening van mRNA-vacin, met als uitkomst: overledenen, levensbereigend gewond, of levenslang invalide
http://waarheid.tv/images/2021/0601/20210208-VAERS.pdf

ClinicalTrials.gov
https://www.clinicaltrials.gov/

Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS)
https://wonder.cdc.gov/VAERS.html

Verder zegt hij ook dat men ervan uit moet gaan dat er niets kan veranderen afstand bewaren blijft kapje (het liefste nu 2 volgens hem - blijven testen en volgend jaar weer opnieuw de spuit.

Ieder jaar sterven er aan ouderdom en allerlei ziekten 150.000 mensen in NL tot nu toe zijn deze cijfers nog steeds gelijk aan overige jaren ondanks Corona.

Iedere Corona melding is een aanname er wordt geen sectie gedaan er wordt niet gekeken of de persoon al jaren onderliggende symptomen had en eigenlijk al op was gegeven de gemiddelde leeftijd van alle doden is boven de 70 jaar.

Maar als je dus gewoon nuchter kijkt naar alles dan ben je ineens een "wappie" of een complot denker.

  

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant is het de situatie in de UK te volgen.

Volgens de pers zijn er reeds 32 miljoen UK inwoners een eerste keer ingeënt.  Tel daarbij op de 4 miljoen Britten die besmet zijn geweest (en dus ook een zekere immuniteit opgebouwd hebben).  Dan zie dat er ongeveer ruwweg 50 % van Britse inwoners een zekere vorm van immuniteit hebben verworven. 

 

Kijk je dan naar de nieuwe besmetting cijfers, dan zie je dat deze in elkaar duiken.  En zeker het aantal overlijdens is drastisch gedaald (maar nog niet nul).

 

Ik ben geen viroloog, en heb geen glazen bol, maar ik denk dat één dezer dagen in de UK de boel opengegooid wordt.
Ik denk dat je het kan riskeren.  Mocht ik mij vergissen, dan prijs ik mij gelukkig dat ik niet die beslissing moet nemen.  (Want als het moest mis gaan, dan heb je de boter gefret)

 

Interessant om te volgen en uit te leren.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Debuurvrouw zei:

Waarom lees ik alleen wat er in de MSM "gepresenteerd" wordt?

Waarom worden andere 100en immunologen - virologen - medici niet uitgenodigd aan de tafels van de omroepen die een heel ander geluid brengen?

In de hele geschiedenis van vaccineren is nooit bewezen dat het veilig en vertrouwd is ook met een vaccin is er een kans op.

Alle vaccins momenteel zijn onder bepaalde voorwaarden goedgekeurd als je het nieuws volgt in de US b.v dan hoor je Toni Fauci ook zeggen de vaccins zorgen er NIET voor dat je niet meer besmettelijk bent en evt de infectie kunt krijgen.

Wereldwijd zijn er al meer ernstige bijwerkingen gemeld als dat er ooit Corona zieken zijn geweest maar toch door blijven prikken.

PDF-document met alle (tot nu toe) in VAERS geregistreerde en beschreven gevallen, na toediening van mRNA-vacin, met als uitkomst: overledenen, levensbereigend gewond, of levenslang invalide
http://waarheid.tv/images/2021/0601/20210208-VAERS.pdf

ClinicalTrials.gov
https://www.clinicaltrials.gov/

Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS)
https://wonder.cdc.gov/VAERS.html

Verder zegt hij ook dat men ervan uit moet gaan dat er niets kan veranderen afstand bewaren blijft kapje (het liefste nu 2 volgens hem - blijven testen en volgend jaar weer opnieuw de spuit.

Ieder jaar sterven er aan ouderdom en allerlei ziekten 150.000 mensen in NL tot nu toe zijn deze cijfers nog steeds gelijk aan overige jaren ondanks Corona.

Iedere Corona melding is een aanname er wordt geen sectie gedaan er wordt niet gekeken of de persoon al jaren onderliggende symptomen had en eigenlijk al op was gegeven de gemiddelde leeftijd van alle doden is boven de 70 jaar.

Maar als je dus gewoon nuchter kijkt naar alles dan ben je ineens een "wappie" of een complot denker.

  

Kom een keer ipv. met inzieke bronnen met degelijke bronnen, Debuurvrouw. Nu ben je alleen met dom geroddel over de schutting bezig.

Nuchter kijken naar alles is totaal iets anders.

 

https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-er-is-geen-bewijs-dat-vaccins-mensen-vermoorden-en-verminken/article-longread-1701193.html

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mijn vrouw die sinds kort in de zorg werkt krijgt geen vaccin nu AZ en Jansen niet mogen,

Herhaaldelijk gebeld maar ze zeggen dat ze moet wachten 

Volgens mij verhullen ze de waarheid dat de vaccins tijdelijk op zijn maar mogen ze dit niet zeggen.

 

Dit terwijl ze regelmatig in contact komt met ouderen.

 

Wat mij betreft blijft ze thuis want dit is schandalig om je mensen bewust risico te laten lopen.

 

Als je als 41 jarige in de zorg geen vaccin kunt krijgen trek ik hieruit de conclusie dat de voorraad op is 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betwijfel of ze op zijn, Gerard, maar er worden zeker foute keuzes gemaakt, vooral op het gebied van actie ondernemen omdat kennis en inzicht bij de beleidsnemers ontbreekt, m.i. Ze hebben management geleerd maar geen kennis van dingen die hierin belangrijk zijn.

M'n huidarts vertelde me kort geleden tot mijn stomme verbazing dat hij nog steeds niet gevaccineerd was terwijl hij dagelijks tientallen mensen op de 10 cm of dichterbij moet onderzoeken.

Ik heb hem gezegd dat ik voor het volgende noodzakelijke snijwerk, waar ik hem op attendeerde en we het over eens waren, contact opneem zodra ik de vaccinaties gehad heb zodat hij weinig risico loopt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag zopas op de grafiek van Roylab Stats die ook 24u per dag via Youtube te zien is, dat er ineens (op één dag?) 725.975 Belgen gered zijn van het Coronavirus. Uitgerekend is dat 935.316 besmettingen - 23603 doden - 786.295 gered = nog 125.418 resterende besmettingen in België.

Hopelijk blijft het zo de goede kant uitgaan. Maar hoe het komt dat er ineens op één dag 786.295 gered zijn? Zou er een mirakel gebeurd zijn misschien in België, in Frankrijk en Nederland, waar daar zijn ook 100.000en ineens gered.

Na de aanpassing op de grafiek vind ik persoonlijk dat het nu niet meer zo slecht gaat in België dan gisteren.

Dan kunnen de terrassen toch open op 8 mei.

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Sverige zei:

Als ik gisteren de Deense persconferentie volgde hoorde ik dat de kans op ernstige bijwerkingen 1 op 40 000 is... en dat is behoorlijk veel... met zo veel kans in de Lotto zou ik ook weer gaan meespelen om de vergelijking weer eens te gebruiken.

 

Ik heb gisteren toevallig gelezen dat de kans op bijwerkingen bij een populaire pil ( de pil tegen zwangerschap) 5 to 7 op 10000 is dat je bloedstolsel krijgt.

Ik heb er nog niemand iets over horen klagen.

 

Het is maar hoe je het in de actualiteit brengt.

En ministers doen er alles aan om populair te zijn.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...