Crazy Sat Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Met spijt in het hart moet ik melden dat mijn goede vriend en sat4all lid "astro iris" is overleden. Roland en ik zijn geboren en getogen in hetzelfde dorp en hebben er samen onze school en jeugdjaren doorgemaakt Een uiterst joviaal iemand. Hij verloor een lange strijd tegen pancreaskanker. Hij werd 72 jaar. Hierbij een foto van Roland bij de uitoefening van zijn geliefde hobby: amateur-sterrenkunde. Hij was lid van de Vereniging voor Sterrenkunde en Project- en Volkssterrenwacht Astrolabiris. Hij zette zich sterk in tegen lichtverontreiniging. De foto toont Roland enkele momenten voor de totale zonsverduistering in Mongolië (15 augustus 2008). Het was ook tijdens deze expeditiereis dat die zijn nieuwe liefde Munguu leerde kennen. Het gaat je goed beste vriend in jouw eigen sterrenhemel. 2 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Gigantisch keut, Crazy Sat. Veel te jong. Ik had de sterrenkunde naast andere dingen met hem gemeen. Ik ga hem missen. Pancreaskanker is een van de meest gemene, je merkt het niet voor het te laat is. Een fantastische vriendin aan verloren. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Satfeeds-DX Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Oprechte deelneming aan de familie van Roland. Spijtig om te horen dat hij onverwacht overleden is. Ik wist dat hij ziek was, maar was altijd positief. We stuurden regelmatig berichten naar elkaar over satelliet-tv, dvb-t en radio-ontvangst, maar ik vond het vreemd dat er met de feestdagen niet werd gereageerd op een bericht. Ik ga hem missen.... R.I.P. Roland 1 Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E Triax 64 cm: 42°E Triax 78 cm: 8°W Maximum E-85: 28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W DVBT-TNT DAB+
Beheerder Michel Geplaatst: 1 uur geleden Beheerder Geplaatst: 1 uur geleden Mijn oprechte deelneming. 1 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen