Ga naar inhoud


Nieuwszender CNN HD in aantocht


Sprietje

Aanbevolen berichten

De HD-variant van de Europese versie van de Amerikaanse nieuwszender CNN International heeft het
Europese vaste land bereikt. In Duitsland is CNN International HD inmiddels al het IPTV-pakket van Deutsche Telekom te bekijken.


De nieuwszender streeft een grootschalige verspreiding binnen enkele maanden in Duitsland na. Omdat

satelliet bij onze oosterburen een belangrijk tv-platform is, lijkt satellietverspreiding via de Astra1-satelliet dan ook binnen handbereik. Of de mogelijke satellietverspreiding van CNN HD ongecodeerd gaat plaatsvinden, is nog niet bekend. Evenmin is bekend of CNN HD op korte termijn ook via Nederlandse tv-aanbieders wordt aangeboden. CNN belooft de tv-kijker dat minimaal 95 procent van de aangeboden uitzendingen in volwaardige HD-kwaliteit wordt uitgezonden.


Bron TotaalTV, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/13849/nieuwszender-cnn-hd-in-aantocht.html

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In nagenoeg elk huishouden staat tegenwoordig een HD TV.

Elke camera en TV productie straat is tegenwoordig geschikt voor HD.

En dan meen jij dat we in SD moeten blijven uitzenden?

Ga er maar van uit, dat de andere nieuwszenders naar aanleiding van CNN-HD ook zullen volgen met een HD nieuwszender.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RT is ook beschikbaar in HD...  en als je de keuze hebt, zonder er extra voor te betalen, neem je de versie die de beste beeldkwaliteit oplevert...

Maar een nieuwszender levert vaak beelden die al dan niet gemonteerd zijn, en die gemaakt zijn met een telefoontje....   Het is dan vaak gewoon de bedoeling om het zo vaag mogelijk te houden, zodat het niet opvalt dat er mee geknoeid is...

Overigens is CNN nou niet echt mijn favoriete nieuwskanaal ;)  maar dat terzijde.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

zo graag liever Fox News in HD hebben,

Fox opinion bedoel je zeker? Ik heb zo vaak gezien dat de nieuwslezer/talkshow host gewoon glashard tegen een gast zegt "you are wrong" om vervolgens het "interview" af te breken...  Zodra ze niet te horen krijgen van een gast wat ze willen horen, dan praten ze gewoon over de gast heen etc... Zeer irritant om naar te kijken.... (Ja CNN en MSNBC doen het ook, maar veel minder)

Maar als je daar plezier aan beleeft.... :)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox = Tea Party

 

 

Ik vraag mij altijd af waarom die presentatoren, voornamelijk de mannelijk, altijd zo moeten brullen bij die Amerikaanse nieuwszender. Af en toe is het echt niet meer normaal. Denken ze op zo'n manier hun zin te krijgen, of oefenen ze alvast om op te mogen treden in circucs zoals de oude-Romijnen die kende?

 

Dan is het toch gelijk wat Obelix zegt: "rare jongens die Amerikanen".

 

 

Als ik al kijk naar een nieuwszender, dan is het BBC World of Euronews (Duitse taalspoor), en soms beetje naar Aljazeera English

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de mogelijke satellietverspreiding van CNN HD ongecodeerd gaat plaatsvinden, is nog niet bekend.

Bron TotaalTV, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/13849/nieuwszender-cnn-hd-in-aantocht.html

Ik kijk toch nooit meer CNN , maar mocht die FTA in HD komen , prima voor de kijkers !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...