Ga naar inhoud


Nieuwe VTi "Vu+ Team Image" - v. 5.0.0 - 11.12.2012 OE 1.6


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Kan iemand mij uitleggen wat de grootste verschillen zijn, t.o.v. OpenPLI 3? Ik draai met tevredenheid OpenPLI op een DUO, maar ben enigszins nieuwschierig naar de VTI image.

 

heeft niks met dit bericht te maken

he le maaaaal nix

open maar een eigen vraag of bericht...

 

kom op jongens, zoals we bezig zijn hebben de lezers die een VU+ hebben of willen kopen veel aan onze beschrijvingen en adviezen

en niet iets = NIETS aan die onenigheid over welk image.

 

wil je images onder elkaar uitspelen of de verschillen leren kennen dan start je één ander topic / bericht.

 

hier stelde ik onlangs VTI 5.0.0 voor en wil graag daarop voort borduren.

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gozer, met t verkeerde been uit bed gestapt vanmiddag? Ik zie aan de topictitel dat dit topic refereert aan de VTI image. Dan is het toch helemaal zo gek nog niet dat ik hier een inhoudelijke vraag over de VTI image stel, alvorens 'm te gaan draaien op m'n box?

 

Overigens reageerde je in eerste instantie met:

feekh,

nieuwsgierig, gewoon eens open minded testen.

ciao

terug kun je ook.

 

Je geeft aan:

 

hier stelde ik onlangs VTI 5.0.0 voor en wil graag daarop voort borduren.

 

In hoeverre is mijn post dan eigenlijk "off-topic"? Want ik heb het idee dat je daarop doelt..

aangepast door feekh

bitch please.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een film bekijk via mediaspeler en ik heb daar ondertiteling bij aan gezet is me opgevallen dat de ondertiteling nogal hoog staat.

Weet iemand hoe ik dit lager kan zetten???

En waarom het de ene keer wit en de volgende regel net zo goed geel kan zijn???

VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen floyd2,

is een beetje afhankelijk van de ondertitels in de film, is per kleur wellicht een andere acteur

je kunt de ondertitels enkel mbt kleur en centrering op scherm aanpassen, niet qua hoogte.

(dat is iets minder mooi dan bij de pli images daar is dat netter opgelost)

 

ciao

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

is een beetje afhankelijk van de ondertitels in de film, is per kleur wellicht een andere acteur

 

ciao

 

Dat ga ik eens in de gaten houden want daar had ik nog niet aan gedacht.

Jammer van de hoogte maar wie weet komt daar nog iets voor.

VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind VTi superieur aan PLi, maar dit is zuiver mijn mening.

Alleen de ondertitels, dat trekt echt op niks, alsof in Duitsland iedereen een hoorvermogen heeft van 100%.

Hier laat VTi een grote steek vallen, erg jammer.

En ja, ook op het Vu+ support forum heb ik dit al -tig keer aangekaart.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk tijd gehad om 5.0 erop te zetten. En ik moet eerlijk zeggen: Hij loopt vloeiender dan ooit tevoren. Waar het aan ligt weet ik niet.

Ik gebruik dezelfde plugins, heb de instellingen weer net zo staan als eerst en toch, hij is sneller, vloeiender en makkelijker.

Ik had eerder altijd problemen met updates en upgrades, maar met deze 5.0 is-ie weer net zo snel als je verwacht van deze ontvanger. Ik heb het draaiende VTi-logo nog niet gezien, iets wat mijn zoon wel zal bevallen (vrouw + kinderen zijn een paar dagen weg, dus ik heb het rijk alleen en tijd om dit soort dingen te doen).

 

Gedownloade films spelen ook veel lekkerder en sneller af. Ik had deze update er eerder op moeten zetten (als ik de tijd had gehad, dat dan wel :) )

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk tijd gehad om 5.0 erop te zetten. En ik moet eerlijk zeggen: Hij loopt vloeiender dan ooit tevoren. Waar het aan ligt weet ik niet.

Ik gebruik dezelfde plugins, heb de instellingen weer net zo staan als eerst en toch, hij is sneller, vloeiender en makkelijker.

Ik had eerder altijd problemen met updates en upgrades, maar met deze 5.0 is-ie weer net zo snel als je verwacht van deze ontvanger. Ik heb het draaiende VTi-logo nog niet gezien, iets wat mijn zoon wel zal bevallen (vrouw + kinderen zijn een paar dagen weg, dus ik heb het rijk alleen en tijd om dit soort dingen te doen).

 

Gedownloade films spelen ook veel lekkerder en sneller af. Ik had deze update er eerder op moeten zetten (als ik de tijd had gehad, dat dan wel :) )

welke ontvanger heb je ,ik zit namelijk ook nog te twijfelen ik ben in het bezit van een vu ultimo en draai op dit moment pli 2.1 is vti niet een heel stuk slomer dan pli of valt dat reuze mee ? aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...