Ga naar inhoud


Nieuwe VTi "Vu+ Team Image" - v. 5.0.0 - 11.12.2012 OE 1.6


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Ik heb al meerdere keren VTI "geprobeerd" en inderdaad, de mogelijkheden zijn erg groot en nu blijkbaar nog groter, maar 4 zaken doen mij altijd weer terugkeren:

- de schabouwelijke ondertitels (is duidelijk onbelangrijk voor de Duitsers), maar ik wil dat wel voor de Engelse zenders

- geen prullenbak bij wissen opnamen (wissen is wissen), tenzij dat anders is opgelost, maar ik heb het niet gevonden

- geen fastscan voor Canaldigital of TVV.

- geen mooie skins, maar dat is natuurlijk heel subjectief. Voor PLI3.0 is het aanbod trouwens ook erg mager...

 

Vooral de irritante ondertitels is voor mij een breekpunt. Toch jammer. Is waarschijnlijk niet eens zoveel werk om dat eens goed te regelen.

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Link naar reactie
Delen op andere sites


- geen fastscan voor Canaldigital of TVV.

 

 

Via Menu -> VTi -> VTi Panel -> VTi Software Manger -> SysteemPlugins de optie FastScan installeren.

Hierna als optie terug te vinden bij het Menu-item Zenders zoeken.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vier:

- duitser dubben de taal - de engelsen spreken engels en de subs van de engelsen zijn ook in het engels <> enkel als je nederlandse txt wilt ben je bij canal digitaal aan het juiste adres

-als ik wil wissen, dan wil ik wissen om de hdd te ontzien en geen onnodige zaken erop te houden in "een Prullenmand" mocht je die wel zoeken of dringend nodig hebben neem je de EMC plugin

-fastscan is een godspe uit de canaldigitaal gecertificeerde receivers over genomen hetgeen ook nog tot onjuiste services kan leiden (dat klopt ook nog eens Jürgen ;) alhoewel geen hond hem gebruikt in de rest van de wereld)

-er is een specifieke support site waar skins voor VTI te vinden zijn, want dat moet niet allemaal op de feed te downloaden zijn

 

die receiver gebruikers met ondertitel-behoefte hoeven helemaal geen VTI te testen en nemen een ander image <> dat meen ik ernst

aangepast door Tonskidutch

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Menu -> VTi -> VTi Panel -> VTi Software Manger -> SysteemPlugins de optie FastScan installeren.

Hierna als optie terug te vinden bij het Menu-item Zenders zoeken.

 

ik pik dat gelijk op, en geef mijn mening er eens over

van die waardeloze plugin die zogenaamd heel snel afdoende zender<>transponder wijzigingen weer hersteld...

belachelijk als je het afgelopen jaar eens hebt meegelezen over het aantal wijzigingen en de efficientie van dat fastscan...

 

zeker als er een kompleet ander gegeven wordt toegevoegd is fastscan een klootescan

 

ciao ;)

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de engelsen spreken engels en de subs van de engelsen zijn ook in het engels

Mijn vrouw is slechthorend, en daarom hebben we de dvb subs bij de engelsen aan staan. We kijken meer engelse tv dan NL.

Alleen snap ik al die ophe over de subs niet. Op VTi werkt dat toch prima? Of wordt het als lelijk beschouwd?

Zijn er screenshots beschikbaar die VTi met OpenPLI vergelijken?

Ik moet overigens toegeven dat de subs op de slaapkamer-ontvanger (een Topfiel 7710HDPVR met Enigma2 erop - OpenAAF) er wel mooier uitziet, maar een echte spelbreker vind ik dat niet zo.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vti 5.0 erop gehad op mijn vu ultimo maar ik vind pli veel sneller,hbbtv is nice maar alles werkt zo traag op een ultimo dat ik terug ben gegaan naar pli 2.1 dan maar geen hbbtv, pli is lekker snel

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonski, zijn dat PLI-screenshots?

Die Duitse ondertiteling herken ik niet, die van de BBC wel, dat is de DVB-sub, zo ziet het er bij mij ook uit.

 

De teletext-subs staan bij mij trouwens op roze sinds ik naar 5.0 ben gegaan en ik krijg ze niet in het wit.... De instellingen staan wel op wit, maar hij blijft ze roze tonen, erg lelijk, maar vooral onleesbaar (momenteel bij five of five-star, weet het niet uit mijn hoofd).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vti 5.0 erop gehad op mijn vu ultimo maar ik vind pli veel sneller,hbbtv is nice maar alles werkt zo traag op een ultimo dat ik terug ben gegaan naar pli 2.1 dan maar geen hbbtv, pli is lekker snel

 

Heb VTI inmiddels al een paar dagen draaien, maar ook ik kom tot de conclusie dat OpenPLI een veel stabielere image is.

bitch please.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik zou vragen waarom (retorisch) dan lezen we minstens 10 argumenten met een hele hoop vergelijkbare waarden en repliceerbare voorvallen

 

maar ik vraag geeneens wanneer VTI 5.0.x crashed

want het was enkel een retorische vraag, die niemand boeien zal :P

 

en dat spel kan ik ook blijven volhouden tot OpenPli liefhebbers gewoon hun eigen bericht openen.

actie reactie het boeit niemand

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...