Ga naar inhoud


Onderhoud sat4all servers [gereed!]


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

In de afgelopen 2 uur is de site 2 keer even uit de lucht geweest, zojuist ongeveer 5 minuten.

Dan heb je precies gekeken op die 2 momenten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag er mijn petje voor op dat alle moderators en administratrors dit belangeloos willen doen voor ons.Want de meeste mensen kennen de woordjes "vriendendienst","graag gedaan" en "het is voor niks" niet meer. :( .

Het huren van de server en bijkomende zal wel wat eurocentjes en meer kosten.

Laat staan hoeveel uren van hun vrije tijd dat moderators niet in het board steken om alles er netjes bij te houden.

Doe zo verder en een onderbreking wegens upgrade en werken die nemen we er graag bij  :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou of het geheel belangeloos word gedaan,zo nu en dan een ontvangertje dat kan worden verloot of andere hardware,het is ze gegund daar niet van en het huren van de server dat zal toch wel worden betaalt door sponsors lijkt mij,toch heel veel respect van mijn kant voor wat ze hier op hebben gezet !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar zie ik dan maar even vanaf want de migratie is alles behalve soepel verlopen. Hopelijk zijn alle problemen nu opgelost.

 

Ik heb helaas sat4all vaker bewust uit moeten zetten omdat er op de server waar sat4all tijdelijk draaide belangrijkere zaken verplaatst werden die geen overlast mochten hebben van het behoorlijk intensief bezochte sat4all.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanmiddag 15.00 tot nu toe kon ik niet inloggen, dacht dat de fout ergens bij mij zat.

 

hoe kan dat nou?? :grin:

 

 

Ik denk niet meer; ik google

 

Voor de volgende keer: http://www.downforeveryoneorjustme.com/

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen was het wat traag en kreeg ik een fout, of zat dat nog in de cash?

Na de fout werkte alles weer normaal, voor de goede orde even het plaatje en de tijd, onderaan, er bij gedaan. Sorry kon plaatje, zo snel, even niet kleiner maken.

 

TRAAG_zpsca558aac.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan is de database server niet bereikbaar. We zijn hier en daar nog firewall-instellingen aan het wijzigen, maar ik zit gewoon op mijn werk, daar moet gewerkt worden dus ik kan er niet steeds mee bezig zijn.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eindelijk back on line , hopelijk zijn de kopzorgen nu voorbij  :D

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

We hadden vanmorgen, maar ook eerder al te maken met een aantal hardnekkige aanvallen vanuit China.

CHINANET Jiangxi province network

 

Dat hele netwerk is nu geblokkeerd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...