Ga naar inhoud


Nieuwe zender ITVBe exclusief voor satellietkijkers


Sprietje

Aanbevolen berichten

De nieuwe Britse commerciële tv-zender ITVBe is met officiële uitzendingen begonnen. In Nederland en België is de zender exclusief voor de satellietkijker via de Astra2-satelliet beschikbaar.

ITVBe werd in februari door de Britse mediagroep ITV aangekondigd. De zender is na een voorbereiding van meer dan een half jaar op 8 oktober met uitzenden begonnen. De zender richt zich op een vrouwelijke doelgroep in de leeftijd tussen 16 en 34 jaar. Op ITVBe zijn overwegend lifestyle- en realityprogramma’s uit het Verenigd Koninkrijk en Amerika te bekijken. ITVBe is ongecodeerd via de Astra2-satelliet op 28,2 graden oost via de uitzendfrequentie 10.758 GHz V – 22000 – 5/6 te ontvangen. In verband met uitzendrechten van uitgezonden programma’s mag ITVBe – en alle andere Britse commerciële tv-zenders – niet door Nederlandse en Vlaamse tv-aanbieders aan klanten aangeboden worden.

Liberty Global

Het Britse mediabedrijf Liberty Global – nu al eigenaar van UPC Nederland en Telenet en naar verwachting binnenkort ook van Ziggo – heeft onlangs een belang van 6,4 procent in ITV verworven. Het bedrijf betaalde hiervoor een bedrag van rond de zeshonderd miljoen euro. CEO van Liberty Global Mike Fries noemde na de koop van het aandelenpakket de deelname in ITV opportunistisch en attractief. Virgin – dat eigendom van Liberty Global is - is het grootste kabelbedrijf van het Verenigd Koninkrijk en ITV de grootste commerciële zendergroep.

Bron: Totaal TV, zie: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/17616/nieuwe-zender-itvbe-exclusief-voor-satellietkijkers.html

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog meer real housewives,  of escape to the country etc....

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor bepaalde mensen misschien "spijtig" dat het niet 19,2 of 23 is.

Alhoewel ik denk, dat mensen die geïnteresseerd zijn in Engelse zender al lang een derde lnb hebben.

Weer iets dat M7 kan gebruiken om hun product aan te smeren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die een tijd terug gescand , maar ik kijk bijna geen TV meer !! Maar , FTA = FTA :) grinning-smiley-003.gif ,

en als de zender mij niet interesseert , zet ik die niet bij mijn favorieten ,

Als de zender inhoud bevat die mij werkelijk niet aanstaat , wis die zelfs uit de algemene lijst !!

De meeste zenders in mijn favoriet zijn Engelstalige en momenteel TVV basic light :)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...