Ga naar inhoud


27mhz


Gast Sneker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als Belgische on2'er, is het meestal muisstil op 2M en 70 cm. Maar ja, waarom examen doen, met gsm en internet spreek je ook met elkaar.

Zenden is meer dan tateren, maar daar krijg je de jeugd niet meer voor warm. En niemand wenst nog een mast en antenne te zien staan, want dat is zichtvervuiling.

Als het zo doorgaat, dan zou het kunnen zijn, dat binnen bepaalde tijd geen wok,geen antenne e.d. meer zal staan, omdat iedereen die als zichtvervuiling zal zien.

Zo kan o.a. cd haar boeken toe doen en kunnen ze de vrijgekomen frequentie's van radio amateurs, cb-ers en dvb-t voor veel geld (opnieuw) veilen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Belgische on2'er, is het meestal muisstil op 2M en 70 cm. Maar ja, waarom examen doen, met gsm en internet spreek je ook met elkaar.

Zenden is meer dan tateren, maar daar krijg je de jeugd niet meer voor warm. En niemand wenst nog een mast en antenne te zien staan, want dat is zichtvervuiling.

Als het zo doorgaat, dan zou het kunnen zijn, dat binnen bepaalde tijd geen wok,geen antenne e.d. meer zal staan, omdat iedereen die als zichtvervuiling zal zien.

Zo kan o.a. cd haar boeken toe doen en kunnen ze de vrijgekomen frequentie's van radio amateurs, cb-ers en dvb-t voor veel geld (opnieuw) vll

iaat ze maar de gpa ,discone en dvbt hark en 2 wokken staan nog mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik,U en een kleine (??) meerderheid vind dat, maar als je zo eens leest en hoort.

Zelfs mijn eigenste vader had op de boerenbuiten liever geen antenne of hark meer. Dus ja?

Gelukkig nog een wok, want die gebruikt hij ook (tezamen met mij in het weekend)  :D  :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik,U en een kleine (??) meerderheid vind dat, maar als je zo eens leest en hoort.

Zelfs mijn eigenste vader had op de boerenbuiten liever geen antenne of hark meer. Dus ja?

Gelukkig nog een wok, want die gebruikt hij ook (tezamen met mij in het weekend)  :D  :)

is antennepark hier hoor en wat mooi een frieze piraat op de fm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De erven Neuteboom.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...