Ga naar inhoud


mengkraan filter


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door Con,

Aanbevolen berichten


Hey

 

Iedereen bedankt voor de reacties. Probleem is niet het schroefje. Komt gemakkelijk los, alsook het omhulsel.Wat er echter niet zomaar uitkomt is het inwendige deel(waar het filtertje inzit). Wat ik uit de afbeeldingen niet kan opmaken is of hier nog een schroefdraad op zit of je dit met kracht eruit moet trekken...(op de afbeelding van Sprietje zie je wel dat het een geheel vormt met schroef op)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog eens naar bericht #9 van Con kijkt zie je de afbeelding met een O ring, geen schroefdraad dus.

Dan is het een kwestie van beetpakken dat ding en net als bij de tandarts trekken alsof er een kies verwijderd moet worden. ;)

Gezien die dingen los te koop zijn zal onbeschadigd demonteren niet altijd lukken dus zal er wel enig geweld nodig zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zal het worden.. Ik laat nog weten hoe het gelopen is. ( kan nog even duren)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet juist, er zit een kunststof schroefdraad op.

 

post-36489-0-71765700-1437654131.jpeg

 

Ik denk dan ook dat het verstandiger is om het

schroefje er weer in te draaien anders bestaat

de kans dat de huls draait van het binnenwerk.

 

Je kunt overwegen om een punttang in 2 van

de 4 uitsparingen in de mousseur aan de

onderkant te steken en dan draaien.

Dan beschadig je het minst.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen proberen een bakje met azijn aan de kraan te hangen, en de kraankop een hele nacht in dat azijnbad te laten weken.... misschien dat je de boel de volgende ochtend makkelijker los krijgt

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in nederland is de azijn inderdaad niet erg sterk... dan is een alternatief misschien beter, ik gebruik altijd Zweedse Ättika, die heb je in 12% en 24%... gewoon in de supermarkt te koop en wordt gebruikt voor het bereiden van maaltijden en voor ontkalking... en dat werkt echt wel goed.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd hoe het is afgelopen... met onze (de)monteur.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in nederland is de azijn inderdaad niet erg sterk... dan is een alternatief misschien beter, ik gebruik altijd Zweedse Ättika, die heb je in 12% en 24%... gewoon in de supermarkt te koop en wordt gebruikt voor het bereiden van maaltijden en voor ontkalking... en dat werkt echt wel goed.

 

apotheek, ijsazijn... sterker zal je niet vinden...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

apotheek, ijsazijn... sterker zal je niet vinden...

Hoezo? Zijn de wereldkampioenschappen azijnzeiken dan weer begonnen?

 

Ik zag trouwens op een imkershop ijsazijn van 80%...

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...