Ga naar inhoud


Vier en Telenet steken reclame straks achter pauzeknop


Brambo's

Aanbevolen berichten

Er zijn veel te veel commerciële zenders en ook veel te veel FTA zenders en die moeten vissen uit de zelfde vijfer. Dat is het probleem en ze hebben onderling niet veel verschil in wat ze uitzenden. Zo zit de kijker met de brokken van de vele reclames.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Tripple boy 

 

Valt wel mee hoor dat goed gelovige ik kom al jaren niet meer in de kerk

 

Maar ik ben ook niet zo'n zwart kijker die overal wat achter zoekt.

 

Dat er geld aan verdient word is me wel duidelijk.

Was dat niet zo dan bestonden deze omroepen niet.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Commerciële zenders die niet genoeg kijkers trekken, krijgen minder reclame inkomsten en gaan uiteindelijk failliet.

Basis economie!

 

Ja en zijn de kijkers dan eerst 3 jaar of langer de dupe van voor ze het loodje leggen en dan komt er weer een ander enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kijker de dupe? Die haalt zijn content wel ergens anders.

Dupe zijn de werknemers die deze rotzooi in de lucht houden, hun C4 krijgen, en naar de RVA gaan, om stempelgeld te krijgen.

Ik ben eens benieuwd, hoeveel hd+ pakketten in Duitsland actief zijn.

Ik vraag me dan gewoon af, welke nut het geeft, reclame doorspoelen blokkeren. 

De meeste programma's zijn nep en gemanipuleerd naar de wens van de aandeelhouders en de advertentie markt. Welk verschil maakt dat dan of ze in sd of hd zijn?

Ik ken er nog, die nog opnemen met een vcr op vtm, omdat een vcr zich nog het gemakkelijkst verleend om door te spoelen.

Misschien gaat het invoeren van reclame tijdens een druk op pauze, weer mensen overhalen, hun oude vertrouwde en betrouwbare vcr boven te halen. En vcr tape's, zijn nog volop te koop.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ken er nog, die nog opnemen met een vcr op vtm, omdat een vcr zich nog het gemakkelijkst verleend om door te spoelen.

Misschien gaat het invoeren van reclame tijdens een druk op pauze, weer mensen overhalen, hun oude vertrouwde en betrouwbare vcr boven te halen. En vcr tape's, zijn nog volop te koop.

 

In het verleden stonden ze raar te kijken dat ik een oude VHS recorder zuinig bewaarde.

Maar als de + van CI+ wordt ingeschakeld komen ze er wel achter. :)

En deze viderecorder is gemaakt in de tijd dat Macrovision nog niet bestond.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet of je wilt kijken naar vhs kwaliteit wanneer je hd gewend bent.

Je zal je ontvanger dan het gehele programma moeten laten opnemen in sd, dus downscalen.

Gedurende die tijd zal je ontvanger niet beschikbaar zijn voor andere programma's.

Bij weergave kan je dan de reclame doorspoelen, maar op dat moment kan je geen andere programma's opnemen.

 

Mijn ervaring uit de vhs tijd is dat er erg veel programma's werden opgenomen maar aansluitend nooit werden afgekeken.

 

Je moet wel erg principieel zijn om dat vol te houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op de kabel zitten de meeste rotzooi zender nog gewoon analoog op de kabel. Dus kan die zelfstandig het signaal ontvangen en opnemen. Ik denk zelfs, dat ik hier nog een usb analoge tv tuner liggen heb, waar een laptop het wel zou kunnen overnemen.

Maar mij een zorg, zolang ze ons laten kijken via linux en met videoredo, is er verlopig nog geen vuiltje aan de lucht  :) .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een Raspberry is een soort Linux computertje met een hdmi uitgang.

Om de Raspberry te kunnen gebruiken heb je ook een stukje software nodig.

Het programma wat we daarvoor gebruiken heet Kodi.

Kodi doet het op meerdere besturingssystemen, ook Windows.

Met Kodi maak je van een tv met hdmi een smart tv

Dan begrijp ik even niet wat het "voordeel" daarvan is.

Ik heb zelf geen smart tv, maar dat is dus om te kunnen internetten op je tv, en om bv de mediatheken van de tv zenders te kunnen zien op de tv ipv op de computer....  maar dan schiet je toch niets op als je naar een commerciele zender kijkt om geen reklame te zien?  Als ik de film opneem en de reklame gewoon doorspoel, is dat dan  precies hetzelfde... maar je kan dus nooit "eerder" klaar zijn met de film.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij bekijkt die film en anderen op een andere manier, die hier denk ik niet besproken mag worden hoe.

Als je googled op kodi of xbmc, zal het wel duidelijker zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant als je van series en films houdt!!  Waarschijnlijk zijn het voornamelijk wel amerikaanse producties die populair zijn denk ik... maar inderdaad erg interessant.

Dank je voor de informatie!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kodi op een windows pc installeer ontdek je vanzelf de mogelijkheden van dit programma.

Zo zullen er ook wel Scandinavische addons zijn en youtube is ook wel leuk met kodi.

Zelf ben ik in het verleden 2 maanden in Marokko geweest en nu kan ik de tv zenders zien waar ik toen naar keek.

 

Op de pc installeren is iets wat niks kost en goed werkt maar de Raspberry maakt het allemaal net wat prettiger.

En voor ca. 50 euro ben je klaar.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...