Ga naar inhoud


Vier en Telenet steken reclame straks achter pauzeknop


Brambo's

Aanbevolen berichten

Vreemd dat je betaalt voor die reclame terwijl het net andersom zou moeten zijn, als de meerderheid als u ook van die ja knikkers zijn dan staat er ons nog wat te wachten.

 

Het is net dat de massa dit allemaal slikt dat ze er steeds meer uitzuigen en tegen betaling, terwijl ze al ruim vergoed worden door de adverteerders.

 

Actie dus, nu.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als iedereen de producten zou boycotten waar (irritant veel) reclame voor gemaakt wordt was het snel afgelopen met de reclame. 

Blijkbaar hebben ze dat in Amerika (tijdelijk?) met succes kunnen doen. Maar ik vrees, dat die vlieger hier niet opgaat.

Maar er zijn teveel mensen (als ik het zo mag zeggen) verslaafd aan hun soap serie's en dergelijke, dat ze voor geen geld ter wereld dit willen missen, en dat weten zowel de adverteerders als content providers en aanbieders maar al te goed.

Die reeks die ze tonen bij medialaan, omstreeks 19h50 als ik mij niet vergis, duurt +/- 25 minuten (bron kijkers van dit programma).

Ik durf bijna te schrijven, moesten ze dit iedere 5 minuten onderbreken om 8 minuten reclame te tonen, dat ze verder zullen kijken, ook al blokkeren ze alle middelen, zodat ze de reclame te moeten zien.

Die soaps hebben een ongelooflijke invloed op bepaalde personen, net alsof.... (je mag deze zelf aanvullen).

Maar ik denk, zolang analoog nog bestaat, dat het blokkeren van reclame doorspoelen en beperken van opname's nutteloos is.

Bij mijn beperkte vriendenkring, zou je nog verschieten hoeveel videorecorders er nog staan. En bij degene die ik ken, staat HD niet hoog in het vaandel, en kijken zelfs nog met allerlei interferentie's naar die zenders analoog. Hopelijk niet te ver top offic.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me toch echt af of de meerderheid in nederland er zo over denkt of dat het alleen de mensen zijn die hier op het forum zitten..

Ik stoor me er totaal niet aan al die reclame..is nu 1 keer iets van deze tijd en links om rechts om je word er van alles kanten mee bestookt..tv..radio ..kranten ..sommige mensen krijgen het zelfs via hun mobiel..voor mij is reclame de hond uitlaten..glas water halen uit de keuken..of naar toilet ..en in de zomer geef ik mijn planten buiten water als het nodig is..de radio is voor mij een nog veel grotere ergenis....maar dat is een ander onderwerp..oja de publieke omroep doen het net zo erg...eten van 2 walletjes zelfs....

Wat een heerlijk leven heb jij! NOT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ieder zijn leven en mening, en iedereen mag van mij 5 miljoen euro/jaar betalen, om reclame te bekijken, onderbroken voor een streepje programma  :P  :P  :P .

Maar het steeds verder uitpersen van onze citroen, zijn dit wel de eerste die zullen vliegen.

Maar het ergste is nog, dat ze beschermd zijn, alsof ze bedreigde diersoorten zijn  :mad:  :(  :angry: .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige trekken er hier heel veel bij wat niet terzake doet ivm dit bericht. Het gaat hier over het feit dat je in plaats van een stilstaand beeld (gepauzeerd) reclame te zien krijgt.

Liever dat als meer onderbrekingen tijdens een programma lijkt mij. Sommige hebben echter slechte ervaringen met bijvoorbeeld telenet en gaan er dan een hele hoop zaken bij betrekken die niet ter zake doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn berichten gaan niet om één of ander kabelbedrijf of dan ook te gaan afbreken, maar naar die (kan er geen gepast woord voor vinden) het absoluut nodig vinden, dat die rotzooi bij die ook al verplichte minimum van 30 zenders moeten zijn, zowel in België als in Nederland.

Zij hebben deze regelgeving gemaakt om zogezegd de consument te beschermen, maar ik denk eerder, dat het is, om die commerciële rotzooi te beschermen  :mad: .

Als het met hobby oplossingen mogelijk is per zender te kiezen, die wel en niet mag decoderen, dan moet dit ook werken, met techniek, die ze beroepshalve gebruiken.

Nergens buiten de tv wereld ken ik abonnementen, waar je eerst iets totaal nutteloos moet nemen, voordat ge iets kunt nemen, waarvoor je het wel gebruikt.

Eigenlijk zou de VRT en die commerciële rotzooi gewoon FTV moeten  zijn, en hebben ze geen geld genoeg, of kunnen ze niet verder gaan vanwege te weinig inkomsten, dan moeten ze maar doen zoals andere bedrijven die het moeilijk hebben, en stappen naar de rechtbank van koophandel, en hun faillissement gaan aanvragen.

Ik moet ook nergens gaan, om gesponsord te worden als ik met een auto wil rijden. Ik moet dit volledig uit eigen zak betalen.

Willen zij perse gaan uitzenden, dan moeten zij 100% bekostigen, om bij de kijker te geraken. Want eigenlijk zijn die zenders gewoon verplichte abonnee staatszenders, betaald door "ons!" belastinggeld.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint wel steeds ergerlijker te worden de reclame blokken ze worden steeds langer en er komen er alsmaar meer.

Naar Discovery en NGC kun je alleen 's nachts kijken omdat er dan minder reclames zijn maar het aantal blokken blijft wel het zelfde.

Het valt me wel op dat ik meer naar de NPO kijk en de Raspberry aan zet.

Dus de commerciële zijn hun doel voorbij geschoten alleen in een rondje teletekst kom ik ze nog wel eens tegen.

 

Ook Canal Digitaal en de andere providers zouden eens moeten nadenken dat als de  commerciëlen de kijkers hebben weggejaagd,

zij ook geen bestaansrecht meer hebben.

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sattv4iedereen: Was zeker niet specifiek op u bedoeld maar als je het toch wilt: Ik denk dat je goed genoeg door de staat gesponsord bent.

Ten tweede ik moet u verhaal 5 keer lezen voor ik er ongeveer iets van kan maken.

Ten derde: antwoord nu eens inhoudelijk op het specifieke topic, het gaat hier over reclame ipv stilstaand beeld. Je haalt er 68 dingen bij die helemaal er niet toe doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar het kan mij niet echt boeien als ze reclame gaan uit zenden als ik de tv/ontvanger pauzeer.

Mits de reclame maar weer verdwijnt als ik weer verder ga met kijken. ( max het betreffende spotje afmaken)

 

Ik ben op dat moment of naar de pot, de hond uitlaten, heb een telefoontje, of wat voor redenen dan ook.

Ik kijk op zo'n moment in ieder geval geen TV.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...