Ga naar inhoud


Reclame K3 zoekt K3 op SBS6 slaat door.


sat87

Aanbevolen berichten

Dit is te idioot voor woorden maar SBS6 heeft weer wat nieuws laten zien.

Tijdens de uitzending van serie "under the dome" komen regelmatig banners in beeld met reclame.

Daar ben ik inmiddels wel aan gewend, maar nu stond in de aflevering van gisteravond een cassettespeler te spelen in een huis. De muziek die speelde was een K3 nummer!!!!!!! (originele muziek was vervangen). Duidelijk erin gemonteerd voor reclame voor hun programma K3 zoekt K3.

K3 muziek in een Amerikaanse serie (hoe zot kun je het maken).

 

En tenslotte was aan het eind van de aflevering de maan te zien met daarin K3 zoekt K3.

 

Over product placement gesproken, dit monteren gaat mij te ver. :mad:

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mag men zomaar in een serie of wat dan ook, zodanig gaan monteren, dat die niet meer origineel is?

Heb ik het destijds dan verkeerd begrepen, dat je een film, serie en alles waar auteursrecht op staat, niet mag gaan wijzigen, zonder de toestemming van de rechthebbende?

Dit kan hier misschien het geval zijn, maar toch. Moeten we hier ons dan nog gelukkig prijzen, dat we dit (verlopig) nog niet meemaken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook de reden om niet naar de commercielen te kijken.. Eigenlijk te zot voor woorden:

 

1. Het zijn commerciele zenders die hun inkomsten moeten halen uit reclame (tot zover duidelijk)

2. De kijker/abonnee moet betalen om de zender te mogen kijken (tegenstrijdigheid nummer 1)

3. Terwijl de kijker/abonnee betaalt voor de zender wordt deze getracteerd op een overmaat van reclame! (Niet nodig want ZIJ hebben dus al betaald om te mogen kijken)

4. Reclames overschaduwen de reguliere uitzendingen waardoor je ook nog eens flink getreiterd wordt tijdens het kijken..

 

Naar mijn mening horen commerciele zenders dus gratis te zijn d.w.z. ongecodeerd (dan zouden ze het recht hebben om veel reclame te plempen om hun kosten eruit te halen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat de amerikanen willen daar heeft SBS of RTL niets over te vertellen, het is net als met de radio DJ die over de muziek heen moet kletsen. De Amerikanen krijgen langzamerhand steeds meer grip op de wereld en dat gaan we gewoon voelen. Het is logish dat de Amerikanen geen invloed kunnen hebben op de standaard nationale zenders, in ieder geval nog niet maar de commercielen zijn met het inmengen van de Amerikaanse filmindustrie het eerste doelwit en ik kan gewoonweg niet geloven dat deze daar blij mee zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een goede reden om zo'n serie te gaan downloaden ipv de aangepaste versie op tv te kijken.

 

Ga ik dus ook maar doen om toch maar te kunnen luisteren welk muziek stuk de regisseur gebruikt heeft.

En de volgende afleveringen zullen we ook wel zo gaan bekijken als SBS6 zo doorgaat.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook de reden om niet naar de commercielen te kijken.. Eigenlijk te zot voor woorden:

 

1. Het zijn commerciele zenders die hun inkomsten moeten halen uit reclame (tot zover duidelijk)

2. De kijker/abonnee moet betalen om de zender te mogen kijken (tegenstrijdigheid nummer 1)

3. Terwijl de kijker/abonnee betaalt voor de zender wordt deze getracteerd op een overmaat van reclame! (Niet nodig want ZIJ hebben dus al betaald om te mogen kijken)

4. Reclames overschaduwen de reguliere uitzendingen waardoor je ook nog eens flink getreiterd wordt tijdens het kijken..

 

Naar mijn mening horen commerciele zenders dus gratis te zijn d.w.z. ongecodeerd (dan zouden ze het recht hebben om veel reclame te plempen om hun kosten eruit te halen).

Heb in de jaren 90 een tijd in Amerika gewoont en gewerkt commerciele waren vrij ongecodeert wilde je een film zien moest je betalen ervoor .

Je werd wel gek van de reclame dan

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig (??  :confused: ) is sluikreclame hier nog verboden, en staan er redelijk wat boete's op.

Maar misschien is die regelgeving van korte duur, als die commerciëlen gaan dreigen.

Zo is ook het verbod op reclame tijdens kinderprogramma's opgegeven, omdat ze stappen gingen ondernemen, omdat o.a. cartoon network, nickelodeon en andere, dit wel mochten doen, omdat ze vanuit België opereerden.

Willen of niet, maar we zullen de dupe zijn, van het gebruik van ad blockers, en zullen ons langs alle andere wegen ons proberen te bestoken met reclame. Moet zijn, dat er nog veel invloedbare mensen op de wereldbol rondlopen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar jaar was er een film op een van de commerciëlen die net zo lang duurde als de originele film.

Dus ik dacht "Geen reclame in deze film" dat is mooi.

De praktijk was dat er een heleboel was weggeknipt en opgevuld met reclame.

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat deden de Engelsen ook al op de BBC zonder reclame ertussen ik keek toen wel een erg korte versie van de Terminator :) De in hun ogen te harde scenes werden er uitgeknipt wat uiteraard een film voledig verklooid. Dit zelfde euvel heb ik op de Nederlandse TV vroeger ook met regelmaat ondervonden.

 

Wat er nu gaande is koste wat koste reclames in je ooghoek te toveren, en dat is het gewoon het Amerikaans model TV kijken, die gooien meer dan genoeg reclames door een serie heen waardoor je halve beeld kwijt is. In Spanje hebben ze het nu op bepaalde zenders nog veel erger dan wordt 3/4 van je beeld vervangen met reclame onder een lopende serie en blijft dan ook irritant lang staan terwijl je zelf nog maar 1/4 scherm deel kan volgen.

 

Het downloaden zonder reclames wordt steeds meer aangemoedigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets uit een serie of film knipt moet dat geen afbreuk doen aan het verhaal of de sfeer veranderen.

Heb het origineel van Under the dome bekeken en dat was dus een rock-nummer in plaats van K3.

Een wereld van verschil dus en een compleet andere sfeer, ook logischer voor het verhaal als je de jongere bekijkt in de serie.

Blijkbaar maakt het de Amerikaanse Tv industrie geen zak uit zolang ze maar geld krijgen. En de regisseur en script schrijver hebben blijkbaar niets te vertellen over deze castratie praktijken.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...