Ga naar inhoud


zoek legale manier om facturatie canal digitaal als niet Nederlander te raadpleg


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


Zoals ik al zei: ik heb op het CDS forum een privé bericht naar het CDS webcare team verzonden en na wat over en weer gemail is het uiteindelijk in orde gekomen en kan ik als Belg mijn facturen raadplegen.

 

Wat ze precies in hun systeem aangepast hebben, weet ik niet.

Als ik het zelf wou doen om te regsitreren lukte het ook niet.

  • Like 1

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via facebook helpen ze u ook daarmee met uw account te activeren zodat je uw facturatie en zenders kan aanpassen online,

Enige dat ze vragen is je accountnummer en emailadres waarop ze een activatie sturen die je moet bevestigen via mail en dan kan je een paswoord aanmaken die je zelf kiest en je kan inloggen ;)

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal me wel verkeerd uitgedrukt hebben!

Ik bedoel als ik nu klant wil worden en ik bestel bv de tuner van M7 met een jaarabonnement op de site online dus . Dan kan je alles invullen naam , adres enz en dan op verzenden klikken .

Maar dat is het nu juist , alles wordt aanvaard van een Belg alleen als je je rekening nummer als Belg invult , dan wordt het vakje rood !

Maar waar ik naar toe wil is om te zeggen online kan je je dus niet klant maken op een Abbo en via de Belgische satboer dus wel .

Waar zit het verschil dan ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn rekeningnummer was geen probleem.

Is ondertussen wel al enkele maanden geleden dat ik mijn smartcard en CI module besteld had; maar daar hebben ze net de IBAN rekeningcodes voor bedacht om op Europees vlak makkelijker betalingen rond te krijgen.

 

Of had ik toen met creditcard mijn bestelling betaald, en dan rekeningnummer op contract ingevuld voor de afboekingen, dat is ook een mogelijkheid.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn rekeningnummer was geen probleem.

Is ondertussen wel al enkele maanden geleden dat ik mijn smartcard en CI module besteld had; maar daar hebben ze net de IBAN rekeningcodes voor bedacht om op Europees vlak makkelijker betalingen rond te krijgen.

 

Of had ik toen met creditcard mijn bestelling betaald, en dan rekeningnummer op contract ingevuld voor de afboekingen, dat is ook een mogelijkheid.

Op de site waar ik was , kan je alleen maar Iban NL ............ invullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net eens gekeken via hun webshop, en je kan toch netjes een Belgische IBAN en bijhorende BIC opgeven.

Als je 'BE' intypt zal er een foutmelding staan, dat het geen correct nummer is. Maar als je de volledige rekeningnummer ingetypt hebt, staat er geen fout meer.

 

 

Wel gek dat ze enkel nog BasisHD, FamilieHD en EntertainmentHD aanbieden op hun nieuwe ontvangers en kaarten in hun shop; maar dat je via hun normale site nog steeds TopHD (TopHD Brits) kan bestellen.

  • Like 1

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...