Ga naar inhoud


Kleding keuze van RTL4 nieuwslezer liet Arabische nieuwslezers tranen lachen


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


@IJzerbout

 

Jij verblijft duidelijk al veel te lang in die jurkenlanden.

Weg met die saaie pakken terreur! Jan maakt het nieuws leuk, dat is ook wel nodig de laatste tijd!

En daar heb ik geen plastic tieten voor nodig.

 

@Sjaak

Hij heeft volgens mij al jaren een man.

 

Jan for president.

 

Ik heb toch echt een andere mening.

Het nieuws is doorgaans tragisch met veel ellende van (recent) mensen op de vlucht, terroraanslagen, oorlog en geweld.

En dat ga je niet als nieuwslezer vermelden in zo´n hoera trui.

Een nieuws of aktualiteiten uitzending is geen geen showprogramma van vertier en plezier.

 

Het getuigt van onozelheid, smakeloosheid, verpaupering en mensen achter de schermen die kennelijk niet opgeleid zijn om een fatsoenlijke nieuwsuitzending te produceren. Om het over die Jan van de Sloop maar niet te hebben.

Door het dragen van z´n trui geef je ook niet echt weer dat het nieuws dat voorleest je zelf werkelijk interesseerd.

Tijdens een begravenis trek je ook geen carnevalskleding aan.

 

Ik heb mijn Arabische Ancor collega´s maar niet verteld dat ie een homo is want dan zouden ze helemaal een hartverlamming krijgen.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch echt een andere mening.

Het nieuws is doorgaans tragisch met veel ellende van (recent) mensen op de vlucht, terroraanslagen, oorlog en geweld.

En dat ga je niet als nieuwslezer vermelden in zo´n hoera trui.

Een nieuws of aktualiteiten uitzending is geen geen showprogramma van vertier en plezier.

 

Het getuigt van onozelheid, smakeloosheid, verpaupering en mensen achter de schermen die kennelijk niet opgeleid zijn om een fatsoenlijke nieuwsuitzending te produceren. Om het over die Jan van de Sloop maar niet te hebben.

Door het dragen van z´n trui geef je ook niet echt weer dat het nieuws dat voorleest je zelf werkelijk interesseerd.

Tijdens een begravenis trek je ook geen carnevalskleding aan.

 

Ik heb mijn Arabische Ancor collega´s maar niet verteld dat ie een homo is want dan zouden ze helemaal een hartverlamming krijgen.

HIer is hier daar is daar, dus niet zeuren. En aangezien acceptatie een groot probleem is in jou regio is dat pas smakeloos te noemen. Leven en laten leven.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch echt een andere mening.

Het nieuws is doorgaans tragisch met veel ellende van (recent) mensen op de vlucht, terroraanslagen, oorlog en geweld.

En dat ga je niet als nieuwslezer vermelden in zo´n hoera trui.

Een nieuws of aktualiteiten uitzending is geen geen showprogramma van vertier en plezier.

 

Het getuigt van onozelheid, smakeloosheid, verpaupering en mensen achter de schermen die kennelijk niet opgeleid zijn om een fatsoenlijke nieuwsuitzending te produceren. Om het over die Jan van de Sloop maar niet te hebben.

 

Ik heb mijn Arabische Ancor collega´s maar niet verteld dat ie een homo is want dan zouden ze helemaal een hartverlamming krijgen.

 

Wat een vooroordelen weer over homo's.

Vertel ze maar dat het bijna 2016 is in Nederland. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIer is hier daar is daar, dus niet zeuren. En aangezien acceptatie een groot probleem is in jou regio is dat pas smakeloos te noemen. Leven en laten leven.

Kijk eens naar de Duitse nieuwsuitzendingen van ARD en ZDF....

Daar is het plicht dat de nieuwslezers een wit overhemd dragen met stropdas.

Zelfs op de Keulse volkstietenzender RTL draagt Peter Kloeppel een lichtgekleurd overhemd met stropdas.

 

Trouwens...kun je je voorstellen dat de in Nederland alom zo geprezen BBC nieuwsuitzendingen een nieuwslezer met z´n trui voor de camera gaat (mag) zitten..?

Ik denk het niet. Het hele Verenigde Koninkrijk zou op z´n kop staan.

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee alsof ze daar bij jou geen verplichte kledij gebruiken, wat is dat nu voor argument? De vrijheid van kledij of geen vrijheid van kledij, mensen beperken loopt altijd op problemen uit. Je trekt de zaak uit zijn verband.

 

Wat heb je aan ik was de 3e van rechts :)

 

post-32875-0-36632900-1450090208.jpg

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee alsof ze daar bij jou geen verplichte kledij gebruiken, wat is dat nu voor argument? De vrijheid van kledij of geen vrijheid van kledij, mensen beperken loopt altijd op problemen uit. Je trekt de zaak uit zijn verband.

 

Wat heb je aan ik was de 3e van rechts :)

 

attachicon.gif1458444_10202676324493473_502224997_n.jpg

 

Waarom zoveel kritiek op de levensstijl hier in de Arabische wereld?

Ik geloof dat jij eerder de boel uit z´n verband trekt.

Trouwens hier in de UAE mogen vrouwen dragen wat ze willen.

De politie is zeer tolerant.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...