Ga naar inhoud


Rechtenbeperking "Uitzending gemist".


ceesv

Aanbevolen berichten

Helaas weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb, om de bron te melden, maar als het aan Europa lag, komt er een einde aan die beperkingen op het net. Europa vindt het niet meer van deze tijd.

Maar je leest vaak, als europa iets regelt, het dan in ieder land dan ook geregeld moet worden in lokale wetten.

Dus tegen dan, wie zijn hoofd doet dan zeer?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi' volgens mij gaat het via een proxy ook niet meer werken.

Voor de stream start op je pc gaat het programma tegenwoordig kijken naar het ip adres van je pc en niet langer het adres naar waar moet gestreamt worden.

 

Trouwens er is een handig programma "uitzending gemist downloader" die het programma download.

Daarna kan ik het gewoon bekijken.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn daar ook niet achterlijk. Bij de kabelaar heb je een app, waar je hun zenders kan zien onder hun netwerk. Als ik een vpn maak, naar hun netwerk via de ipad, start het programma of beter het streamen ook niet op.

De film1 test bleek onder vpn naar nederland wel geslaagd, maar testen kan nog niet vanwege geen mijn canal digitaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruk een Giveaway of the day VPN programma, gratis voor een jaar een VPN, daarmee kan ik wel alles zien. vandaag kwam er weer een Giveaway van VPN Zenmate premium voor 3 maanden voorbij.

 

Deze programma´s zetten met 1 druk op de knop je gehele PC naar een gewenst landelijk IP Nr.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas weet ik niet meer waar ik dat gelezen heb, om de bron te melden, maar als het aan Europa lag, komt er een einde aan die beperkingen op het net. Europa vindt het niet meer van deze tijd.

Maar je leest vaak, als europa iets regelt, het dan in ieder land dan ook geregeld moet worden in lokale wetten.

Dus tegen dan, wie zijn hoofd doet dan zeer?

 

 

daar hebben we niets aan!

dan zult U de bewijzen eerst moeten zoeken

 

zo moeilijk is dat niet;

http://buitenland.eenvandaag.nl/index.php/radio-items/59329/eu_wil_online_geoblocking_afschaffen

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal het waarschijnlijk zo worden dat als je jezelf in het buitenland bevind de geoblock niet meer hebt tegen een bepaalde vergoeding en de mensen in Nederland zelf het wel gratis kunnen bekijken.

 

Dat noem ik persoonlijk niet echt een voordeel. Dan denk ik dat uiteindelijk een VPN nog steeds goedkoper blijft dan de oplossing van de EU.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijft de vraag staan waarom de Nederlandse publieke omroepen een Nederlandstalige eigen productie blokkeren voor Nederlanders in den vreemde.

Buitenlanders kunnen niets met dit programma beginnen, zelfs niet wanneer ze Nederlands machtig zijn.

 

De enige buitenlander die de woordspelingen uit dit programma begreep is in 2015 ook overleden, Drs. P.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit allang bekend, waarom dit gedaan wordt.

Het heeft allemaal te maken met de uitzend rechten, en euro's.

Daarom heeft ook elk land zijn eigen codering systeem voor sat tv.

Omdat het in het buitenland niet bekeken kan worden.

Anders zou een film van bv peppie en kokkie veel duurder zijn om dit uit te zenden voor een omroep.

 

Maar ik dacht dat dit wel bekend zou zijn, bij een mod van een satelliet forum.

 

Achja maar als je als Nederlander in het buitenland gaat wonen, om welke reden dan ook, er zijn nog altijd meerdere wegen die naar Romen gaan.

Maarja dat onderwerp wordt al jaren hier op dit forum alleen maar via PB behandeld, en niet openbaar in het forum.

aangepast door pearlpeter
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Met Gemist Downloader kun je de rechtenbeperking niet omzeilen, je zult dan toch eerst een Nederlands IP Nr moeten hebben alvorens de download werkt.

 

Hier werkt het toch.

 

Als ik rechtstreeks wil kijken krijg in de melding dat ik niet mag/kan kijken.

 

Download ik het eerst met "gemistdownloader" dan kan ik wel kijken.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

youri

die link is complete bullshit en de informatie erop is ook voor de kat zijn kut

 

maar mijn reactie in post 17 betrof iemand die enkel ruis produceert.

 

ik zeg het nogmaals;

je kunt niet zonder toestemming kijken naar je vaderland programma's als je ervoor geen adequate app hebt en ervoor niet betaald.

aangepast door Tonskidutch

Hello

Adele

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werkt het toch.

 

Als ik rechtstreeks wil kijken krijg in de melding dat ik niet mag/kan kijken.

 

Download ik het eerst met "gemistdownloader" dan kan ik wel kijken.

 

mvg

Dit kan enkel met de programmas van RTL voorkomen, maar wordt snel steeds minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

youri

die link is complete bullshit en de informatie erop is ook voor de kat zijn kut

 

maar mijn reactie in post 17 betrof iemand die enkel ruis produceert.

 

ik zeg het nogmaals;

je kunt niet zonder toestemming kijken naar je vaderland programma's als je ervoor geen adequate app hebt en ervoor niet betaald.

Hier nog zo'n bullshit link : http://www.dw.com/en/eu-hopes-to-abolish-internet-geoblocking/a-18342062

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Februari staat dit weer op de agenda. Het merendeel van de landen wil inderdaad af van die geoblockades maar aangezien en vele lopende contracten zijn kan het even duren voor dit opgelost gaat worden. Men is het er wel over eens dat per 1 jan 2017 nationale omroepen geen blokkade meer zullen kennen. Het is echter de EU en de werkelijkheid kan weerbarstig zijn. Overigens zijn dit allemaal dingen  die Neelie op de rails heeft gezet, net als het afschaffen van hoge roaming kosten etc. 

 

Dat Tonskidutch dit complete bullshit noemt is voor zijn rekening. Niet erg vriendelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...