Ga naar inhoud


geld teruggaaf


blitzteam
Ga naar oplossing Opgelost door Gast catw,

Aanbevolen berichten

Ik heb nog iets tegoed van canal dig, nl 29,42€

 

nu zie ik via nota online het volgende staan

 

 

notadatum 20-1-2016  bedrag -29,42  vervaldatum 20-2-2016  status voldaan

 

bij mijn overzicht van de bank is nog niks bijgeschreven

 

 

moet ik nu wachten tot de vervaldatum 20-2-2016

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, je zult moeten wachten.... Ik had ook zoiets. Settopbox opgezegd per 26-10-2015 en ik heb op 20-1-2016 mijn geld teruggekregen. Bij mij stond online een creditnota klaar met vervaldatum 16-1-2016 en ik had het dus pas op de 20ste.

 

Misschien dat je nog iets kunt storneren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm kan je niet laten aftrekken bij volgende factuur heb ikook laten doen en volgende factuur minder moeten betalen werkt correct

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

open saldo na de laatste nota                                                                                                 26,45

automatische incasso 24/12/2015                                                                                          -26,45

credit extra kaart Fam pakket03-01-2016    3-1-2016 t/m 31/1/2016                                     - 8,89

credit familie HD pakket                                3-1-2016 t/m 31/1/2016                             -20,53                                              

 

totaalbedrag                                                                                                                               -29,42                                             

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

open saldo na de laatste nota                                                                                                  -29,42

extra kaart fam pakket                                      3-1-2016 t/m 31/1/2016                             8,89

credit extra kaart fam pakket                            3-1-2016 t/m 31/1/2016                            -4,20

 

totaalbedrag                                                                                                                                -24,74

 

 

bovenstaande nota had een vervaldag van 20-2-2016

onderstaande nota heeft een vervaldag van 19-3-2016

 

nog steeds geen cent ontvangen(alles is opgezegd per 2-1-2016)

 

waarvoor is deze nieuwe nota weer, heeft dit te maken met de prijsverhoging per 1-1-2016 ?

moet ik weer een maand langerwachten op mijn centen ?

 

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ze maken er een aardige bende van. De vorige factuur die na de datum van opzeggen lag heeft men bij mij tevergeefs willen incasseren, ondanks dat ik van de klantenservice een schriftelijke bevestiging heb dat ik niets meer hoefde te betalen. De nota daarna wordt ineens de helft van die maand plus de volgende maand gecrediteerd. Ik wacht wel even af wat er terug gestort wordt, maar ik begrijp werkelijk niet waarom ze het zo ingewikkeld doen.

 

Mijn kaartjes zijn wel op de afgesproken datum uitgeschakeld, dat dan weer wel :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

open saldo na de laatste nota                                                                                                 26,45

automatische incasso 24/12/2015                                                                                          -26,45

credit extra kaart Fam pakket03-01-2016    3-1-2016 t/m 31/1/2016                                     - 8,89

credit familie HD pakket                                3-1-2016 t/m 31/1/2016                             -20,53                                              

 

totaalbedrag                                                                                                                               -29,42                                             

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

open saldo na de laatste nota                                                                                                  -29,42

extra kaart fam pakket                                      3-1-2016 t/m 31/1/2016                             8,89

credit extra kaart fam pakket                            3-1-2016 t/m 31/1/2016                            -4,20

 

totaalbedrag                                                                                                                                -24,74

 

 

bovenstaande nota had een vervaldag van 20-2-2016

onderstaande nota heeft een vervaldag van 19-3-2016

 

nog steeds geen cent ontvangen(alles is opgezegd per 2-1-2016)

 

waarvoor is deze nieuwe nota weer, heeft dit te maken met de prijsverhoging per 1-1-2016 ?

moet ik weer een maand langerwachten op mijn centen ?

 

Inmiddels weer een nota vervaldag erbij gekomen , Het is nu 17-4-2016

 

Als ik werkloos was en ze zeiden tegen mij dat ik een fortuin kon verdienen als ik bij deze toko ging werken, zou ik me nog geen seconde bedenken en NEE zeggen.Ik zou me kapot schamen als ik tegen iemand moest zeggen , dat ik voor deze club zou werken.

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze triggerde mij om eens te kijken. En ja hoor, ook ik heb weer een nieuwe credit.

 

De eerste:

 

Open saldo na de laatste nota € 14,12
Geweigerde incasso 27/01/2016 € 14,13
Automatische Incasso 27/01/2016 € -14,13
Cred Familie-STD 23/01/2016 t/m 29/02/2016 € -20,58
CR_Abonnementskosten HDTV-pakket 23/01/2016 t/m 29/02/2016 € -12,84
totaalbedrag € -19,29

En de tweede:

 

Open saldo na de laatste nota € -19,29
Credit- Actiekorting Thema-pakket 01/02/2016 t/m 29/02/2016 € 4,95
Credit- Actiekorting Thema-pakket 23/01/2016 t/m 31/01/2016 € 1,43
totaalbedrag € -12,90

 

Ik begrijp niet dat dit zo lang moet duren, wellicht is dit hun manier van klantenbinding? :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel normaal om maanden na het opzeggen nog geld van de klant af te boeken bij CanalDigitaal.

Ook het zeer traag of niet terug betalen is hun politiek,  voor dat soort bedragen neem je geen juridische stappen.

Zo gauw je opzegt moet je gewoon de bedragen die zij onterecht afboeken storneren, dat is de enige zekerheid dat je je geld terug krijgt bij CanalDigitaal.

Die hele organisatie, of het nou om abonnementen, wijziging van pakketten, wijziging van adres of bankrekening nummer, er gaat altijd iets fout bij ze.

Geld terug storten wint het bij CanalDigitaal, dat duurt het langste van alles. Blij dat ik ze niet meer nodig heb en tegenwoordig in een stad woon met keuze uit diverse providers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb maar weer een mailtje gestuurd aan de klantenservice met de vraag of ze nou eindelijk dat geld kunnen terugstorten en op willen houden met credit nota na credit nota aan te maken...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok En wat moet ik eraan doen, geef me een tip

Wat dacht je van manen tot terugbetaling? En niet vergeten om hiervoor herinneringskosten in rekening te brengen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...