Ga naar inhoud


Oprichter en zanger Earth, Wind & Fire, Maurice White overleden


Satfeeds-DX

Aanbevolen berichten

Maurice White, de oprichter en zanger van de Amerikaanse band Earth, Wind & Fire,

is woensdag overleden op 74-jarige leeftijd.

Zijn grootste hits waren: September, Let's groove en Boogie Wonderland.

Hij leed al enkele jaren aan de ziekte van Parkinson, en overleed in zijn slaap.

 

Satfeeds-DX

 

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Treurig natuurlijk maar bepaald niet mijn muziek. Ik zag vanmorgen die foto in de Telegraaf staan en wist gelijk weer waarom ik daar 40 jaar geleden zo'n hekel aan had.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat erg snel de laatste tijd ......

 

 

Zal me straks een feestje worden daar boven, nu maar hopen dat dat materiaal op de een of andere manier ons ook gaat bereiken.

Op dit moment kom ik niet veel verder dan een hoop ruis, werk aan de winkel voor NASA en hun partners.

 

 

EW&F heeft leuke nummers uitgebracht, eens kijken hoe het er daar uitziet met Remasters, ben net klaar met Grand Funk Railroad.

 

 

Maurice R.I.P.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...