Ga naar inhoud


Android en Kodi aanbieders maken onze hobby kapot?


magicmerlin

Aanbevolen berichten

hela , vrienden kwam een androidbakje tegen op het net, deze met kodi en dergelijke en is ook bekend van rtl en de telegraaf , tot mijn verbazing bij het goed te volgen op de site, kwam ik een soort pakketje tegen met alle providers van onze dvb-s -c-t , zo gaat ons hobby toch naar de kl......, en ze maken zelf reclame op Rtl en ze zenden het zo uit man man , ben benieuwd wat Sky hiertegen gaat doen 

 

Het is tijd voor Sky-benelux , alles erop en gedaan met deze afzetterij 

aangepast door ceesv
Titel "vraag" aangepast.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Vraag aangepast.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hela , vrienden kwam een androidbakje tegen op het net, deze met kodi en dergelijke en is ook bekend van rtl en de telegraaf , tot mijn verbazing bij het goed te volgen op de site, kwam ik een soort pakketje tegen met alle providers van onze dvb-s -c-t , zo gaat ons hobby toch naar de kl......, en ze maken zelf reclame op Rtl en ze zenden het zo uit man man , ben benieuwd wat Sky hiertegen gaat doen 

 

Het is tijd voor Sky-benelux , alles erop en gedaan met deze afzetterij 

Als je je verder had verdiept hierin dan zou je weten dat dan echt alles open ligt. Met de juiste repository haal je zo Sky Sports UK binnen. Kun je toch live darten kijken i.t.t. dé dartszender RTL7.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort boxjes is volgens mij geen lang leven beschoren..helemaal nu brein straks ip adressen kan opsporen

Wat hebben ze aan Russische , Chinese of Marokkaanse ip adressen ?

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Binnenkort hebben ze de Nederlandse IP adressen, waarna er post op je deurmat valt.

Werkt in Duitsland en Frankrijk al een paar jaar op die manier, googel maar eens voor de verhalen van de postontvangers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Keep on dreaming.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet te stoppen.

De wereld veranderd, er tegen ingaan maakt dat je aan de zijlijn komt te staan.

 

Een paar jaar terug was je nog en crimineel als je een CanalDigitaal kaartje meenam naar het buitenland.

Nu mag je hetzelfde kaartje verhuren in het buitenland.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...