Ga naar inhoud


192tv vanaf 1 juli bij CD en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten


De gegevens zijn niet op de CanalDigitaal site vermeld.

Nu is Sat4all natuurlijk veel beter door de leden die ons op de hoogte houden, maar toch.

Van de provider mag je wel verwachten als nieuws bekend gemaakt wordt op de CanalDigitaal site dat de gegevens er even bij vermeld worden.

heb je helemaal gelijk in

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk weet jij inmiddels toch wel dat niet M7 beslist welke zenders er in de pakketten zitten, maar de zenderaanbieders!

Hetgeen in het geval van de PO betekent dat de abonnee moet betalen voor ontvangst.

Als er bijna niemand naar Cultura wil kijken, is het einde verhaal. Veel andere themakanalen van de PO zijn al lang ter ziele.

De tijd van de Gooise stokpaardjes is voorbij.

 

 

"Als er bijna niemand naar Cultura wil kijken..."

 

Ken jij de kijkcijfers?, die zijn waarschijnlijk net zo laag als die van Doc, maar dit is nog geen reden om Cultura niet toe te voegen.

Ook minderheden hebben rechten, maar tegenwoordig wordt er alleen noch maar gekeken naar wat brengt het op.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ook minderheden hebben rechten, ....

 

Ik wilde hier eigenlijk wat op zeggen, maar dan word ik er waarschijnlijk weer uitgeknikkerd.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als er bijna niemand naar Cultura wil kijken..."

 

Ken jij de kijkcijfers?, die zijn waarschijnlijk net zo laag als die van Doc, maar dit is nog geen reden om Cultura niet toe te voegen.

Ook minderheden hebben rechten, maar tegenwoordig wordt er alleen noch maar gekeken naar wat brengt het op.

Dus jij vindt dat de CD abonnees er schuldig aan zijn dat jij een favoriete zender niet kan bekijken?

Dus jij vindt dat CD-abonnees ook moet subsidiëren voor anderen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Subsidie is niet nodig.

Een evenwichtig zender aanbod om een zo breed mogelijk aanbod van zenders door te geven is wel wenselijk.

Alleen al omdat er dan meer mensen een abonnement op een pakket af willen sluiten.

Een win win situatie creëren. De klant wat en het bedrijf wat ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jij vindt dat de CD abonnees er schuldig aan zijn dat jij een favoriete zender niet kan bekijken?

Dus jij vindt dat CD-abonnees ook moet subsidiëren voor anderen?

 

 

Deze snap ik even niet, ik heb het nergens over de abonnees gehad.

Omdat Docu opgegaan is in Cultura, had dit best zo doorgegeven kunnen worden en 192 TV, mag er van mij best bij.

En abonnees hoeven niet te subsidiëren voor anderen, alhoewel ik dat dan volgens jouw redenering nu ook doe, maar dan voor 192 TV.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde hier eigenlijk wat op zeggen, maar dan word ik er waarschijnlijk weer uitgeknikkerd.

 

Dan stuur mij maar een PM.

Je hebt het over uitgeknikkerd worden, dan zal het niet veel hoogstaand zijn wat je wilde zeggen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze zender heel wat beter dan cultura, een prima verandering dus.

 

Het gaat mij niet over beter of slechter.

Maar, Cultura en Doc zijn samen gesmolten tot een zender en dat had gewoon verder kunnen blijven.

Wat doet M7/CD, 3 zenders gaan weg, al of niet buiten hun schuld en wat krijg je terug?.

Twee van ce zenders zaten in het Familie pakket, nu 192 TV in dit pakket en de twee extra XXX zenders, in een hoger pakket.

Zo krijg je steeds minder voor wat je betaald en dat klopt niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...