Ga naar inhoud


192tv vanaf 1 juli bij CD en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten

192TV kan in iedergeval geen vervanger worden voor Syfy want deze zit in een veel hoger pakket(veels te hoog trouwens), en als CD inderdaad 192 als vervanger voor 13 Street heeft gezet vind ik dat een zeer zwakke zet. want het heeft niets met elkaar van doen.

 

En je hebt bij CD toch al genoeg aan VH1, VH1 Classic als het om de oudere muziek gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


192TV kan in iedergeval geen vervanger worden voor Syfy want deze zit in een veel hoger pakket(veels te hoog trouwens), en als CD inderdaad 192 als vervanger voor 13 Street heeft gezet vind ik dat een zeer zwakke zet. want het heeft niets met elkaar van doen.

 

En je hebt bij CD toch al genoeg aan VH1, VH1 Classic als het om de oudere muziek gaat.

Inderdaad keuze genoeg aan muziekzenders, kijk maar eens wat er op de Astra2 zit, maar 192tv is er eentje van bij ons, de lage landen, eigen muziekzenders zijn er niet veel meer.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet zo op ons, Ik kijk daarom ook nooit TV Oranje(Verschrikkelijk) Muziek is grensloos mits het goed is natuurlijk.

 

Verder heb ik altijd al gevonden dat muziek iets is om naar te luisteren en daarvoor is de radio uitgevonden, en tegenwoordig heb je internet met legios aan keuze, dus eigenlijk is een extra muziek zender bij CD overbodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

192 tv zit op veel plaatsen in Nederland op de kabel, ook is hij via internet te zien en te horen, echter in Vlaanderen niet en dat nu net die kleinste speler op de markt TVV hem binnenhaalt vind ik persoonlijk super. De twee groten Telenet en Proximus die 95% van de markt in handen hebben staan nu mooi eens te blinken. Iets nieuws is altijd leuk en ik denk dat deze zender door de TVV kijkers zal gesmaakt worden. Dat muziek iets is om te luisteren, daar heb je zeker een punt, maar toch altijd leuk om ook eens te zien wie dat deuntje zingt.  Tot slot wie weet wat er nog uit de bus komt tegen 1 juli en er zijn ook al twee Penthouse HD kanalen toegevoegd, natuurlijk voor degenen die dit "willen' smaken. ;)

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat geschiedenis voor de jongeren onder ons.

Als 55 jarige zal je vermoedelijk niet veel meegekregen hebben uit de Veronica periode.

 

http://www.192radio.nl/

Zucht ..ik was 14 jaar toen de zenders het zwijgen werden opgelegd..en herinner het me nog als de dag van gisteren. net als ik het me herinner de demonstratie op het binnenhof en het schip op het strand enz...en heb om 6 uur het einde van Veronica gehoord en om 8 uur het einde van Radio Noordzee..ben er mee opgegroeid en tot mijn 14 was er weinig voor de rest op de toenmalige radio..en ja heb er dus veel van mee gekregen...ook omdat de eerste uitzending van Veronica gebeurde op de trouwdag van mijn ouders..Trouwens het 192tv heeft niets met Veronica te maken maar herinnert alleen nog een frequentie die eerst gebruikt werd.. of het moet een technikus zijn..werd later 538..en ook die word nog steeds gebruikt hoewel het niks met elkaar heeft te maken..en tja als 55 jarige weet ik het allemaal nog maar is net waar je interesse ligt..

 

http://www.192tv.tv/

 

 

Canal Digitaal op kanaal 54 (basis) 

 

TV Vlaanderen op kanaal 47 (basis) aangepast door freeguy100

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het einde van Veronica  was een verdrietige periode voor veel jongeren.

De zender was zeer gelieft.

 

192Tv borduurt voort op het succes van Veronica in de jaren 60.

Na een paar keer de zender te hebben gezien was het voor mij net de Top 1000 van Veronica die continu herhaald werd.

Eén keer in het jaar de Top 1000 luisteren kan ik nog wel opbrengen maar een jaar lang ... dat laat ik wel aan anderen over die het wel waarderen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het einde van Veronica  was een verdrietige periode voor veel jongeren.

De zender was zeer gelieft.

 

192Tv borduurt voort op het succes van Veronica in de jaren 60.

 

192TV heeft 2 kanten.

De positieve is dat velen nostalgisch terug zullen denken aan de zeezender tot 1974.

De negatieve is dat het met de internationale muzikale Nederlandse faam na augustus 74 wel zo'n beetje gedaan was. 

De publieke omroep was blij dat de zeezenders weg waren. De muzikale fruitmand had gewonnen.

 

Ik denk dat het bij 192TV niet alleen gaat om de muziek die de zender draait, maar om een tijdperk dat 1974 eindigde.

Geen enkele andere muzikale tv zender heeft zo'n sfeertje.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Veronica sfeer vond ik niet terug bij 192Tv. Veronica was spannend en vernieuwend.

Ik denk ook dat als je die verwachting wekt het velen zal gaan tegenvallen. Vernieuwend is 192Tv beslist niet en wat er op je afkomt is bekend als je de juiste leeftijd hebt.

Die 'mooie' 60er jaren tijd is geweest en daar kan192Tv naar mijn gevoel niets aan veranderen.

Voor even is het weer leuk om te horen, daarna ga je weer verder met de muziek die je nu bevalt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via internet wil kijken , moet je nog fors in de buidel tasten zie ik...  hoe is het mogelijk...

 

Abonnementen
Kies je abonnement
  • 192TV 24-uur abonnement (€ 0,99) 
  • 192TV maandabonnement (€ 4,99 ) 
  • 192TV jaarabonnement (€ 49,99) 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, dat krijg je toe...... :whistle:

 

 

Als je via internet wil kijken , moet je nog fors in de buidel tasten zie ik...  hoe is het mogelijk...

 

Abonnementen
Kies je abonnement
  • 192TV 24-uur abonnement (€ 0,99) 
  • 192TV maandabonnement (€ 4,99 ) 
  • 192TV jaarabonnement (€ 49,99) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 euro betalen voor een jaar oude meuk die je al oeverloos heb mogen aanhoren, alsof je tig keer voor het zelfde brood betaald.

@Penthe Uit al jouw berichten begrijp ik dat je geen fan bent van 192TV. Prima ieder zijn eigen smaak. Maar er zijn mensen die er wel graag naar kijken en respecteer dat. Want als iedereen de zelfde smaak heeft is ook niet goed.Stop alsjeblieft met het alleen maar negatief schrijven over 192tv want je hoeft er niet naar te kijken. Je kan het uit je lijst halen zodat je het niet tegen komt. Ik ben hou niet van sport heb ze niet in mijn lijst staan maar gun een ander het wel.

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet goed waarom er in de reacties een parallel wordt getrokken tussen 192TV en die andere zenders zoals 13th Street edm. Het een heeft namelijk niets met het ander te maken. De zenders die verdwijnen worden door de 'eigenaars' teruggetrokken van de satelliet (en naar ik her en der lees ook van de kabel). Dat is inderdaad spijtig, maar dat gaat nu eenmaal zo in een commerciële omgeving.

 

Zelf, het zal wel aan mijn leeftijd - 67 jaar - liggen, ben ik zeer verheugd dat 192TV (terug) komt op CD en TVV. De zender was enkele jaren geleden op TVV te zien, helaas slechts van 's ochtend tot 15 uur. Ik heb er toen van genoten en ben zeker dat ik er opnieuw zal van genieten, nu hopelijk met een 24/24 en 7 op 7 programmering.

 

En wat de muziekkeuze betreft: naast de Britse Vintage TV vind ik op de satelliet geen enkele zender die echte oldies-muziek brengt. En bij Vintage gaat het dan nog enkel om Britse en Amerikaanse popmuziek. Bij 192 TV krijgen we hopelijk veel Nederlandse popmuziek uit de gouden jaren, en best ook wat oldies uit de omringende Europese landen. En wie niet van die platen houdt, kan terecht op ontelbare TV en radiostations die hedendaagse muziek tonen en draaien.

 

Overigens een tip: sluit je satellietontvanger aan op je radioversterker. Dan kan je de ganse dag, zonder de tv te moeten aanzetten, via je luidsprekers naar de oldies luisteren.

 

Ik wacht met ongeduld op 192TV, maar kun mezelf en alle andere satellietkijkers in Nederland en Vlaanderen ook al de andere zenders. Onder de honderden satellietzenders is er immers voor elk wat wils.

 

Groetjes uit Antwerpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

192TV was toch nooit op satellite ? CD noch TVV - ik denk dat ge verwart met NostalgieNet, waar er soms ook 192TV uitzendingen tussen zaten.

  • Like 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...