Ga naar inhoud


Entitlement datum


boaz

Aanbevolen berichten

Vanochtend geen ineens het beeld op zwart op de CD kanalen.

Volgens de Entitlements had ik een geldig abbo tot 2016-06-07.

Een update aangevraagd en jahoor 2016/08/06.

 

Verloopt een abbo nu al VOOR de einddatum?

 

Voor waarom ik een update aan moest vragen zie Oscam forum.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Overal te lezen op dit forum, kijk zelf maar even rond, heb je al een aanpassing gedaan aan de freqs van die zenders?, symbol rate is veranderd van 27.500 naar 29.900.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Emeki, Ik denk dat je 2 zaken door elkaar haalt, er wordt zelfs verwezen naar het oscam probleem.

En een kaart heractivatie, die in dit geval het probleem opgelost heeft, verandert je symbol rate niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik dan een uitzondering, tot hier toe heb ik geen probleem en draai ook OScam.

Maar wat niet is, kan nog komen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...