Ga naar inhoud


instellingen SAB Titan FTAsc


druten

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zit met het probleem dat ik behalve BVN geen zenders krijg via de astra 1. de balkjes onder in beeld geven aan dat de ontvangst goed is maar daarna is het over en uit.

Nu zijn er zoveel instel mogelijkheden waarvan in de handleiding verder geen uitleg gegeven wordt, wie kan mij helpen, ik heb een kathrein antenne dat is een vlakke plaat.

De SD zenders kon ik voorheen probleemloos ontvangen binnen Europa.

Als ik de astra 1 voor de nog te ontvangen SD zenders heb wil ik de HD zenders via de astra 3 opzoeken en kijken hoever ik ermee kom tijdens de vakantie.  

vrg,

Freddy

post-101873-0-75460300-1465930437_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hallo,

ik zit met het probleem dat ik behalve BVN geen zenders krijg via de astra 1. de balkjes onder in beeld geven aan dat de ontvangst goed is maar daarna is het over en uit.

Tot zover we iets op de foto kunnen herkennen, staan de balkjes op 0, je hebt dus kennelijk geen ontvangst op Astra 1

 

 

Nu zijn er zoveel instel mogelijkheden waarvan in de handleiding verder geen uitleg gegeven wordt, wie kan mij helpen, ik heb een kathrein antenne dat is een vlakke plaat.

De SD zenders kon ik voorheen probleemloos ontvangen binnen Europa.

Wat bedoel je? Wat is er veranderd dat je geen ontvangst meer hebt?

Normaal, wanneer de antenne uitgericht is, en je BVN ontvangt zal je ook de andere zenders op Astra 1 moeten ontvangen.

 

Als ik de astra 1 voor de nog te ontvangen SD zenders heb wil ik de HD zenders via de astra 3 opzoeken en kijken hoever ik ermee kom tijdens de vakantie.  

vrg,

Freddy

Dus wanneer je eindelijk alle moeite hebt gedaan om Astra 1 te ontvangen ga je de schotel weer verstellen en alles omgooien om Astra 3 te ontvangen?

En wat bedoel je met kijken hoever ik er mee kom tijdens de vakantie, ga je de antenne van het dak halen?

Over welke Kathrein Flachantenne hebben we het eigenlijk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Diseqc is onbelangrijk, er is geen diseqc schakelaar in de installatie opgenomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...