Ga naar inhoud


Wie van jullie heeft effectief enkel (nog) FTA radio & TV ontvangst ?


cookie monster

Aanbevolen berichten

Wie van jullie heeft effectief enkel (nog) FTA radio & TV ontvangst ??

 

Hier casa CM ,

na 1 jaar TVV te hebben gehad , en in't verleden ook Luxcrypt ,

kijk/keek ik voor de rest sinds 1993 FTA satelliet & DVB-T :)

Tja , VTM is te bekijken via hun eigen website , dus .... :)

 

Destijds met FTA wel leuke dingen gezien , tijdens de weekends:

45°W zaten 2 USA-filmzenders als feed FTA te bekijken :)

Ook via 27,5°W , canal + Vlaanderen , heeft er toch een behoorlijke tijd FTA uitgezonden :)

http://www.sat-net.com/listserver/sat-uk-tab/msg00355.html

http://web.archive.org/web/19980207083436/http://satcodx.com/i605.shtml

Ook de NBC-uk-feed was fta via 16°E :)

Later , 28,2 & 28,5°E toen aldaar zenders FTA begon uit te zenden ,

werd het weer leuk om TV te kijken :)

Ook 26°E , Dubai One , MBC 2 , MBC Action , MBC Max :)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kijk FTA, duitse tv. Ik heb geen abo bij canal digitaal. Ik vind het gewoon te duur voor wat je krijgt. Er zit ook veel te veel bij wat mij niet interesseert, en bovendien zie je gewoon alles op de FTA zenders. Ik mis totaal niets.

Via de draaibare schotel heb ik in Nederland ook de Engelse zenders, daar hangt momenteel nog steeds de Echostar receiver aan, en die is SD... maar ik vind de kwaliteit heel erg goed, dat er eigenlijk geen reden is om daar een investering voor te doen.

Ik kijk eigenlijk alleen maar Engelse tv als er echt niets op de Duitse zenders is wat ik zien wil.

 

TV kijken via de computer is niets voor mij, ik wil gewoon via de tv kijken. Ik heb daarom wel een lange HDMI kabel gekocht om de laptop aan de tv te kunnen hangen, om dan via bv Zattoo.ch ook naar SRF etc te kunnen kijken...  maar dat vind ik erg veel gedoe, en doe het vrijwel nooit.

 

Ik mis eigenlijk helemaal niets, en na meer dan 15 jaar FTA weet ik niet beter. Het heeft me erg veel geld bespaard. Voor mij is FTA dus een echte aanrader!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik

p.s.

ik vergeet ik heb gisteren een contract afgesloten voor kabel daar hier geen optie is voor een schotel

 

sorry

dat is bij mij een breekpunt bij het kopen van een huis.  Ik ga voor het kopen de tuin in met kompas en gegevens voor het richten van de schotels.  Kan het niet, valt het huis af.

Maar ik moet wel zeggen, dat je in Duitsland stukken beter af bent met kabel dan in Nederland, omdat het zenderaanbod meer met mijn wensen overeenstemt. Dat zou eventueel nog wel kunnen, al blijf ik het maandbedrag wel erg hoog vinden, maar het aanbod is dan wel weer in orde daar.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg ook om meer en meer fta te gaan. Ik heb film1, maar buiten die, kijk ik enkel soms tv oranje en vh-1 classics.

Maar zodra ze hun ci+ doorvoeren, met al hun beperkingen, dan kijk ik verder als ik het geluk heb enkel fta.

Mijn ouders kijken voor 85% fta, vooral duitse, en geven nu al te kennis deze te zullen missen, eens ze naar het bejaardentehuis zullen moeten gaan

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders kijken voor 85% fta, vooral duitse, en geven nu al te kennis deze te zullen missen, eens ze naar het bejaardentehuis zullen moeten gaan

 

Als ze al weten waar ze t.z.t. heen gaan wellicht zinvol om daar nu vast te gaan lobbyen voor een GSO?

Of inschrijven op een kamer met balkonnetje op het zuid-oosten.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of wanneer  geen GSO in het bejaardenhuis , slingbox , enkel wanneer internet in de keet ;)

Asjemenou , daar noem je wat :):D

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders kijken voor 85% fta, vooral duitse, en geven nu al te kennis deze te zullen missen, eens ze naar het bejaardentehuis zullen moeten gaan

datzelfde heb ik ook. Daarom zal ik waarschijnlijk naar een Duits bejaardenhuis gaan. Ten laatste als ik 70 wordt zal ik naar Duitsland verhuizen, zodat ik daar dan later in een bejaardenhuis terecht kan. Ik wil de Duitse tv ook niet meer missen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...