Ga naar inhoud


London naar Amsterdam na Brexit


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Net zoals de handel met Zwitserland, naar ik aanneem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


echt nu vergelijk handelaars en kooplui niet met politici

de laatste zijn al failliet en de eerste hebben een brand nieuw product dat gigantische afzet heeft

 

-consumenten zijn sukkels

-economen zijn wetenschappers

-politici zijn dromers en praatjesmakers

-handelaars veroveren de wereld omdat het in de genen ligt

-de rijken der aarde handelen zonder grenzen en klagen is ook dreigen t.o.v. de politici die belastingen willen heffen { oha ! }

 

Het gaat al heel lang niet meer over historie en afspraken tussen verdragspartners.

Engelse Dame in verklaringsnood omdat 2008 dubbel en dik op haar af stormt!

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En nog minder mensen wensten om in de EU te blijven...

 

Uiteindelijk waren het ruim meer dan de helft van de bevolking die ging stemmen van mening dat het beter was uit het wurgcontract wat de EU is, te stappen...  dan kan je zelf handelsverdragen afsluiten met andere souvereine naties.

Tot nu toe zijn de negatieve bezweringen van sommigen nog steeds niet uitgekomen...  Ik ben en blijf een grote LEAVE voorstander.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we weer spelletje spelen wel de lusten maar niet de lasten?

Als je van mening bent dat je buiten EU contract beter af bent dan ga je dat gewoon doen.

Maar ik als inwoner van een land wat wel in de EU zit gun ik vervolgens dan de "LEAVER" geen enkel voordeel wat ze in het EU hadden.

En het "onderhandelen" in een poging om allerlei voordeeltjes te behalen in een nieuw verdrag? Waarom, dat hadden ze toch en wilden ze niet meer omdat het niet opweegt tegen de lasten. Dus niet de lasten, dan ook geen lusten. Wat mij aangaat komt er helemaal geen nieuw verdrag meer met die "leavers".

 

Kortom: ze zoeken het maar uit, het is niet mijn probleem dat ze eruit gestapt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog minder mensen wensten om in de EU te blijven...

 

Uiteindelijk waren het ruim meer dan de helft

Deze beschrijving wijkt sterk af van de feiten.

Een betere beschrijving is: de Britse bevolking is -50/50- tot op het bot verdeeld. En dat is alleen maar erger aan het worden nu

de daad bij het woord moet worden gevoegd. Er dreigt eigenlijk een verlies-verlies situatie.

En de UKIP dromers... maken elkaar momenteel onderling af.

 

Ik snap niet waar je vreugde op is gebaseerd, want jouw droom komt in het geval van de VK niet uit.

Niks "control". Wel "Out of control"!   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En volgens de laatste geruchten zouden de uitredingsonderhandelingen in het Frans gevoerd worden, ah ja, er is dan immers geen Engelstalige natie meer in de EU. 't Wordt nog spannend. 

 

ps: voor alle duidelijkheid: 

Iers werd in juni 2005 tot een van de officiële talen van de Europese Unie aanvaard, met ingang van 1 januari 2007.

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan we weer spelletje spelen wel de lusten maar niet de lasten?

Als je van mening bent dat je buiten EU contract beter af bent dan ga je dat gewoon doen.

Maar ik als inwoner van een land wat wel in de EU zit gun ik vervolgens dan de "LEAVER" geen enkel voordeel wat ze in het EU hadden.

En het "onderhandelen" in een poging om allerlei voordeeltjes te behalen in een nieuw verdrag? Waarom, dat hadden ze toch en wilden ze niet meer omdat het niet opweegt tegen de lasten. Dus niet de lasten, dan ook geen lusten. Wat mij aangaat komt er helemaal geen nieuw verdrag meer met die "leavers".

 

Kortom: ze zoeken het maar uit, het is niet mijn probleem dat ze eruit gestapt zijn.

Maar gelukkig is dat dus niet aan jou! Het probleem is dat de EU de lasten alleen maar groter maken. Als je als Nederlander niet meer kunt bepalen wat er in eigen land gebeurt wordt het tijd om uit de EU te gaan.

 

Kijk je terug in de tijd dan zie je dat er van het beloofde EU paradijs geen ruk terecht is gekomen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar gelukkig is dat dus niet aan jou! Het probleem is dat de EU de lasten alleen maar groter maken. Als je als Nederlander niet meer kunt bepalen wat er in eigen land gebeurt wordt het tijd om uit de EU te gaan.

 

Kijk je terug in de tijd dan zie je dat er van het beloofde EU paradijs geen ruk terecht is gekomen.

 

Weest gerust. We gaan de komende jaren meemaken in welk paradijs het VK terecht gaat komen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het voordeel is dat we dan direct naast Europa een land hebben liggen, waar we naar toe kunnen vluchten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk het heikele punt in deze: 51,8% aan Brexiteers wil de grenzen potdicht.

Niks vrij verkeer.

 

(En dat, terwijl het VK al voor het EU lidmaatschap een enorme instroom aan migranten had vanuit de Gemenebestlanden. In Londen genoeg radio- en tv-stations voor de Indiërs en Pakistanen.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De wereld is in snel tempo aan het veranderen, niet iedereen heeft dat in de gaten.

 

En het is niet (meer) tegen te houden, die veranderingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(En dat, terwijl het VK al voor het EU lidmaatschap een enorme instroom aan migranten had vanuit de Gemenebestlanden. In Londen genoeg radio- en tv-stations voor de Indiërs en Pakistanen.)

 

Ja, maar dat kan je nog vergelijken met onze Surinamers. Op de rest zitten ze niet te wachten.

 

 

De wereld is in snel tempo aan het veranderen, niet iedereen heeft dat in de gaten.

 

En het is niet (meer) tegen te houden, die veranderingen.

 

Sterk staaltje fatalisme. Natuurlijk is het te veranderen als er maar eentje opstaat met ballen, die niet teveel policor is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1)Ja, maar dat kan je nog vergelijken met onze Surinamers. Op de rest zitten ze niet te wachten.

 

 

2)Sterk staaltje fatalisme. Natuurlijk is het te veranderen als er maar eentje opstaat met ballen, die niet teveel policor is.

 

1) Wat een lelijke vergelijking.

2) Er zijn in de geschiedenis meer momenten geweest dat men dacht dat er politieke tovenaars bestonden. Maar de ontgoocheling komt ook nu weer, reken daar maar op. Daarna staan de dromers weer met beide benen op de grond. Tussen de puinhopen en terug bij af of nog erger. En onschuldigen betalen het gelag. Sla de geschiedenisboekjes er maar op na. 

 

UKIP is nu al begonnen aan een paleisrevolutie. En wat was het hogere doel ook alweer van die geweldige partij met de glazen bol?   

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...