Ga naar inhoud


Munchen


freeguy100

Aanbevolen berichten

waar was het topic ook al weer???

 

Gisteren waren er meerdere programma's op Duitse TV met kommentaar over Muenchen.

de teneur

Heel veel lof over de acties en de informatie die de Politie real-time online gegeven heeft.

 

Alsook de droevige constatering dat er heel wat sick-minds, valse berichten aan de noodnummers doorgegeven hebben.

Die sick-minds worden overigens allemaal opgespoord en aangeklaagd gedurende de komende maanden.

De DATA en Communicatie is allemaal per noodwet direct bruikbaar voor opsporing en vervolging.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

De DATA en Communicatie is allemaal per noodwet direct bruikbaar voor opsporing en vervolging.

 

En zo belanden we weer in het land van Erdogan. :cool:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Helemaal niet, als onze oosterburen zo zouden handelen als deze dictator, dan hadden ze de media gelijk al gemuilkorfd en de social media uit de lucht gehaald.

Er werd juist een dringend beroep gedaan op de mensen om geen filmpjes en dat soort dingen te delen op de social media om de toen nog onbekende dader(s) niet in de kaart te spelen. Dat heeft kennelijk tot resultaat geleid en was de politie juist erg open over de vorderingen.

 

Mijn ietwat ironische reactie was blijkbaar een "message understood". Ik weet heus wel welke landen de democratie in de vaandel dragen ofwel het dictatoriale. De Duitsers zijn een vriendelijk en gastvrij volk , heb er zelf ooit twaalf maanden gewoond. ;)

Nu begin ik stilaan medeleden te krijgen met onze burgers ( zowel in Vlaanderen als Nederland ) die reeds jaren naar Turkije zijn gaan wonen. Zelf heb ik ooit driemaal mij op Turkse bodem begeven , altijd voor één dag vanuit een Grieks eiland . Wat blij dat ik 's avonds terug op een Grieks terras zat met een ouzo.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

On topic a.u.b. Begrijp niet hoe deze discussie nu plotseling over de politieke situatie in Turkije lijkt te gaan.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic reactie verwijderd.

aangepast door ceesv

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...