Ga naar inhoud


Munchen


freeguy100

Aanbevolen berichten

Of dan gelijk alle programma's onderbroken moeten worden is iets wat ik me afvraag...  in mijn ogen is het fout om dit soort mensen een platform te bieden voor hun daden. Je inspireert ook veel mensen door er zo uitgebreid op in te gaan. Dit soort lui willen aandacht... en dat kregen ze ruimschoots. jemig zeg...  om dan "Ein Fall für 2" (ZDF) zo abrupt af te breken vond ik totaal onnodig...  vooral omdat ze moet helemaal met niets nieuws kwamen...  Ook informatie aan de kijker dat ze niet meer doorgingen met het programma ontbrak.

 

Dat je de bevolking inlicht is allemaal goed, maar dit was gewoon overdreven.

De doodstraf... ik ben er helemaal voor. Altijd geweest. Het is de enige straf die voor alle partijen goed is. Je zou er tegen kunnen zijn omdat je de dader uiteraard wil blijven kwellen, en met de dood is hij 'verlost'... maar laat ons eerlijk wezen... het scheelt veel geld en ruimte om dit tuig uit de weg te ruimen... en als je het doet na een grondig onderzoek is er geen enkel probleem. Wat mij betreft mag de doodstraf liever vandaag dan morgen komen.  Nu staan misdadigers na een paar jaar weer buiten en kunnen ze hun gang weer gaan.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Doodstraf is nooit goed.

Zelfs in Nederland zijn er de afgelopen jaren meerdere mensen (in hoger beroep) tot lange gevangenis straffen veroordeeld, die later onschuldig bleken.

Deze onterecht veroordeelden kunnen hun leven weer voortzetten, een onterecht ter dood veroordeelde kan dat niet.

 

En verder wat Tonski zegt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in theorie kan een onterecht veroordeelde inderdaad zijn leven voortzetten... in de praktijk valt dat uiteraard wel even tegen. Afhankelijk wat je met "leven" bedoelt uiteraard... zuiver in de wetenschappelijke betekenis, is het zo, maar je gelooft toch niet echt dat je een gewoon leven kan gaan leiden na zo iets. Een bewijs werd de afgelopen jaren in Zweden nog maar eens geleverd... 

 

Onterecht veroordeelden... ja, maar is het dan niet verstandiger om de kwaliteit van het onderzoek en de rechtspraak te verbeteren? Je moet de problemen bij de bron aanpakken... en niet een uitstekende oplossing negeren omdat er geklungeld wordt bij de basis.

 

Maar goed, ieder zijn mening... ben ik het mee eens...  maar laat ons wel wezen, in de gevangenis zitten in Nederland of Zweden is niet echt een "straf"...   En dan heb je mannen als Breivik die klacht tegen de staat indienen omdat ze "slecht" behandeld worden etc etc...   ik ga er vanuit dat een ruime meerderheid van de bevolking de man graag ter dood zouden veroordelen....  ik zie niet in wat je opschiet met hem op te sluiten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gelukkig denken we niet allemaal zoals jij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, zo denk ik er ook ever.... gelukkig mag ieder zijn eigen mening hebben

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je op het duitse NTV moeten kijken, echt prima, en de NOS bleef zoals gewoonlijk weer ver achter in zijn berichtgeving wat een aanfluiting.

 

Die hadden eerst ook alleen maar een filmpje van een smartphone die ze bleven herhalen.(Stond er ook bij vermeld.) Terwijl er ondertussen wel steeds meer bij verteld werd.

Idem dito N24.

 

Alleen Tageschau 24 had haar reguliere programmering het eerste uur nog niet onderbroken. En de BR ook niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je op het duitse NTV moeten kijken, echt prima, en de NOS bleef zoals gewoonlijk weer ver achter in zijn berichtgeving wat een aanfluiting.

Tja die moet je niet storen he het is vakantie tijd..snap ook niet dat in vakantie tijd iemand met een draadje daar boven los dit nu doet..september zijn die overbetaalde figuren weer terug..ze hadden vorige week wel de hele avond tijd om bericht te doen over Turkije terwijl er geen nieuws was...maarja toen was hun vakantie nog niet ingegaan..

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou die zonden exact hetzelfde uit als op de andere duitse po zenders, ook de regionalen namen het 1 op 1 over, zelfs de BR waar het plaatsvond had dezelfde uitzending.

 

Vergeet ook niet de buitenlandse kanalen, zo waren Sky uk en CNN ook goed op de hoogte.

.

Die eerste constatering klopt niet. (Eigen waarneming, want heb steeds gecheckt).

 

De tweede wel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het VRT nieuws is het journaal van 19h00 begonnen met de melding : "Breaking , schietpartij nabij warenhuis in Munchen , waarschijnlijk meerdere doden en gewonden........." met een korte opsomming van wat ze toen al wisten van de feiten. Verder werd gemeld , "van zodra we iets meer weten komen we uiteraard hierop terug" , wat ook op het einde van het journaal gebeurde met beelden. Prima aanpak van de Vlaamse zender , mag ook eens gezegd worden. ;)

  • Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Tja dat kun je vinden, maar iedereen is toch nieuwsgierig, althans ik wel, en wil gelijk alles weten

 

Ik ook. Er zijn toch veel nieuwszenders op de 19,2°E ? , en indien je meer wil weten ga dan op zoek naar wat feeds , is wat ik altijd doe bij het horen van dergelijke berichten.

Trouwens bij Reuters op 22°W vanaf ongeveer 19h00 reeds beelden.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik weet nog tijdens de brand in Moerdijk, toen blonk de NOS ook al niet uit in snelheid om er een camera ploeg heen te sturen. Ook toen was RTL als een van de eersten erbij. Later hoorde ik van de hoofdredacteur van de NOS in een actualiteiten programma dat ze eerst een afweging hadden gemaakt of ze wel zouden gaan, maar toen de gifwolk over Rijnmond trok rukten ze alsnog te laat uit.

@Emekli, lees je hier even mee?

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja die moet je niet storen he het is vakantie tijd..snap ook niet dat in vakantie tijd iemand met een draadje daar boven los dit nu doet..september zijn die overbetaalde figuren weer terug..ze hadden vorige week wel de hele avond tijd om bericht te doen over Turkije terwijl er geen nieuws was...maar ja toen was hun vakantie nog niet ingegaan..

 

 

Geen nieuws??, ik woon zelf al bijna 13 jaar in dit land en het is  nog steeds nieuws.

Wat in München gebeurde is natuurlijk afschuwelijk, de bron ligt wel in de USA, daar zijn zulke toestanden deel van het leven.

De jongen in kwestie verheerlijkte dit...., maar dit kan echt niet op tegen de coup en de verstrekkende gevolgen die al bezig zijn en nog gaan komen.

Dit kan gevolgen hebben voor hoe nu om te gaan met dit land, de vluchtelingen kwestie en de NAVO.

 

Ondertussen gaat "Brussel" gewoon verder met de onderhandelingen over toetreding tot de EU.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen nieuws??, ik woon zelf al bijna 13 jaar in dit land en het is  nog steeds nieuws.

Wat in München gebeurde is natuurlijk afschuwelijk, de bron ligt wel in de USA, daar zijn zulke toestanden deel van het leven.

De jongen in kwestie verheerlijkte dit...., maar dit kan echt niet op tegen de coup en de verstrekkende gevolgen die al bezig zijn en nog gaan komen.

Dit kan gevolgen hebben voor hoe nu om te gaan met dit land, de vluchtelingen kwestie en de NAVO.

 

Ondertussen gaat "Brussel" gewoon verder met de onderhandelingen over toetreding tot de EU.

Op het moment dat het gaande was was er niets zeker ..niemand wist wie wat deed of wie er zou winnen voor zover je van winnen kan spreken want je mag je naderhand afvragen wie er beter van word..maargoed het begin van het draadje ging over geen nieuws brengen door de NPO..en daar heeft de NPO wederom een klein steekje laten vallen..en wederom zoals al veel vaker ging RTL daar juist wel op in en bracht het nieuws voor zover mogelijk..al was dat vaak het zelfde maar beetje bij beetje aangevuld met nieuwe nieuwsfeiten..maar kun jij niet weten natuurlijk want jij kijkt er nooit naar.

Trouwens om nu meteen de schuld te leggen bij een ander in dit geval de USA is wel makelijk en als je het nieuws had gevolgt op b.v RTL dan had je geweten dat de jongen in kwestie zijn inspiratie had opgedaan bij o.a iemand in Noorwegen de 32-jarige Noor Anders Breivik  en iemand in Duitsland die op school om zich heen vuurde..

aangepast door freeguy100

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...