Ga naar inhoud


VTi of PLi voor de VU+ solo 4K ?


Pedro4

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is al jaren zo bezig, en blijkt het alweer, en hoezo bij dezelfde leden, alsof elke VTI gebruiker hier lid zou zijn , komaan zeg, zet die oogkleppen eens af.

 

Google levert mij 37.200 resultaten alleen al voor de; vti duo2 upgrade problems

 

Heb je de dubbelingen er wel even uitgefilterd?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moeten wij weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp en dat ging ov de keuze VTI of OpenPli en geenszins over OpenATV.

Het blijft een eeuwig durende discussie over welles - nietes en voegt niets toe.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker belangrijk, nooit echte problemen ondervonden met VTI ook niet met PLI trouwens en ook niet met OPENATV.

OPENATV heb ik maanden geleden voor een vriend op zijn ZGEMMA installed en werkt ook gewoon goed.

VTI werkt gewoon top heb geen klachten ook niet met het updaten en trouwens overal is wel eens wat of wil je zeggen dat OPENATV foutloos is?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pedro4 heeft er niks aan,

ook al was er iets anders dan OpenATV :grin:

 

iedereen zal zelf moeten testen en dan zijn voorkeur kunnen bepalen

het zal me jeuken of iemand OpenATV (met als basis de OpenPli) op zijn receiver zet

 

als je het doet, dan bewust en daar laten we het bij

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er nu toch PLi erop zetten omdat ik dat gewend ben van mijn dreamboxen.

Op een later tijdstip wil ik toch eens VTi proberen.

Ik denk dat het menu,enz heel anders is met VTi en dan wordt het zoeken.

Dus ik ga voorlopig voor PLi.

Bedankt voor de input.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, uw opmerking krijgt hierbij de prijs "ONZIN VAN DE DAG" .

 

OPENATV is voor eenieder en goede en geslaagde oplossing.

 

Nee hoor. Heb ik ook geprobeerd maar veel te veel toeters, bellen en instellingen. Ben je dagen bezig voordat je alles gevonden hebt en het loopt of er uitziet zoals je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Open ATV voor een Solo 4K?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...