Ga naar inhoud


Glazen huis 2016 niet op de satelliet?


JohnBr

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Uit de Canaldigitaal nieuwsbrief:

 

Op kanaal 57 volgt iedereen de Top 2000 gratis van laag naar hoog. De hele dag door! En nu je toch hier bent aanbeland: op dit kanaal houdt NPO101 je tussen 18 en 24 december perfect op de hoogte van de ontwikkelingen in Het Glazen Huis. Ook dit is voor iedereen te bekijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot nu toe nog elk jaar, een bestaand thema kanaal voor het glazen huis.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb van de vorige edities nog nooit een rapport gezien wat men met het ingezamelde geld gerealiseerd heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de vorige edities nog nooit een rapport gezien wat men met het ingezamelde geld gerealiseerd heeft.

2015: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5351487/3fm-serious-request-2015-wat-is-er-gebeurd-met-de-opbrengst

2014: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5351200/3fm-serious-request-2014-wat-is-er-gebeurd-met-de-opbrengst

aangepast door JohnBr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet wat de mensen willen kijken, naar een gazen box met 2 loozers er in.

Kun je beter naar artis gaan, en daar geld geven voor de uitstervende dieren.

Dit is zo achterhaald, en de bestuursleden van dat goede doel, vangen het meeste geld.

Dat mensen nog zo dom kunnen zijn, om hier geld voor te geven.

aangepast door pearlpeter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje me vrouwtje wil er ook graag naar kijken maar nu kijk ik via ziggo kabel naar NPO101 regio amsterdam maar er zit storing doorheen zijn er meer die daar last van hebben?..

De andere NPO kanalen doen het gewoon

Probeer dan het Evenementenkanaal, voorkeuze 999 (in de standaard kanalenlijst van Ziggo dan).

Is ook nog eens ongecodeerd, dus ook te bekijken zonder smartcard.

Anders laat op de avond/'s nachts via NPO3.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...