Ga naar inhoud


Belangrijke illegale IPTV-server opgerold


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Belangrijke illegale IPTV-server opgerold

De Spaanse politie heeft in Malaga een IPTV-bolwerk opgerold. Via illegale abonnementen kon men via deze server naar honderden kanalen kijken, waaronder de sportkanalen van Sky en BT.

 

 

IPTV en de daarvoor aangeboden abonnementen zijn een groter wordend probleem voor Europese betaaltelevisie- en contentaanbieders. Nu in meer Europese regio’s sneller breedbandinternet in het huishouden beschikbaar is, wordt toegang tot deze nieuwe vorm van illegaal kijken toegankelijker. De nu door de Spaanse politie opgerolde professionele IPTV-server zorgde hoogstwaarschijnlijk niet alleen dat in Spanje illegaal naar tv-zenders gekeken kon worden. Na het uit de lucht halen van deze server kwamen ook uit andere Europese landen meldingen dat bij andere aanbieders van illegale IPTV-abonnementen zenders van onder meer Sky Sports en BT niet meer bekeken konden worden. Het is onduidelijk of dit daadwerkelijk een gevolg is van de Spaanse politieactie.

 

Bron tv totaal

 

Bron torrentfreak

 

https://torrentfreak.com/spanish-police-shut-down-isps-iptv-piracy-business-170210/

 

 

Er staat ook een video op die site.

 

Zag er mooi uit grote ruimte.

  • Like 2

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit schijnt oud nieuws te zijn, dateert al van september 2016. (zie de update in de tekst)

Sky / BT Sport is overal weer via IPTV te zien, er is niets verandert.

Idem met de torrentsites, ze halen er 1 offline, en er staan er weer 5 op.

Dweilen met de kraan open.......

aangepast door Moost
Link naar reactie
Delen op andere sites

zal blijven tot zolang de providers hun tarieven zo ongelooflijk hoog houden om monsterwinsten te maken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, dat wij als satelliet hobbyisten ook die rare term "uit de lucht halen" gebruiken wanneer we het over IPTV signalen hebben die allesbehalve uit de lucht komen. Ik geloof niet dat die krankzinnige uitdrukking voor wat je op het internet vindt in enigerlei andere taal dan het Nederlands gebruikt wordt. In elk geval niet in de talen die ik beheers.

 

Tja, en dan sport, als ik zie hoe ongelofelijk veel er op dat gebied aan aanbod is begrijp ik werkelijk niet hoeveel zin het steeds-maar-meer en meer en meer nu eigenlijk heeft. Je kunt tenslotte maar naar één ding tegelijk kijken. Of het misschien daardoor zo duur is dat er zoveel tegelijkertijd wordt uitgezonden dat elk aanbod maar een relatief kleine groep kijkers kan hebben?

 

Zelf heb ik de monotonie van sport in welke vorm dan ook nooit kunnen begrijpen, maar ik weet uit mijn directe omgeving dat anderen daar anders over denken. Op zich gun ik het hen van harte, daar niet van, maar ik vraag me wel af of een beetje meer harmonisatie en dus inperking van het aantal kanalen niet veel kostenbesparender zou zijn. Dan zou je vanzelf ook niet zoveel mensen hebben die er brood in zien om dat soort signalen voor een koopje illegaal te willen aftappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker geen privé servertje  :crazy:

 

Ik moet toegeven dat ik ook wel eens een IPTV lijntje gebruik voor de Amerikaanse TV. Maar met het afnemen van IPTV sponsor je eigenlijk de georganiseerde misdaad  :(

 

Is IPTV de drugsmokkel van de 21ste eeuw? 

2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, dat wij als satelliet hobbyisten ook die rare term "uit de lucht halen" gebruiken wanneer we het over IPTV signalen hebben die allesbehalve uit de lucht komen.

 

 Je kunt tenslotte maar naar één ding tegelijk kijken. 

 

Volgens mij kan je één ding niet tegelijk kijken.  :tired: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal blijven tot zolang de providers hun tarieven zo ongelooflijk hoog houden om monsterwinsten te maken.

Jij begrijpt het! :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Opvallend dat er wel wordt opgetreden tegen iptv servers, en dat je daar bij cardservers (bijna) nooit over hoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En sinds vanmorgen rapid iptv down, site en server. Toeval?

Rapid heeft iets veranderd in de streams, is te lezen op de facebook pagina van rapid

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opvallend dat er wel wordt opgetreden tegen iptv servers, en dat je daar bij cardservers (bijna) nooit over hoort.

 

Opvallend vind ik dit niet. Er wordt grof geld verdiend door die pay IPTV hosters. Niet iedereen kan gebruik maken van cardsharing, je hebt immers nog signaal nodig. Maar iptv kan je draaien op iedere smartTV of TVbox.

  • Like 1

# VU+ duo2, gigablue 4k ue &  VU+ ultimo 4k met OpenPLi # VisioSat dish: 13E + 19.2E + 23.5E + 28.2E quadlnbs  & Triax dish : triple quad lnb # TVheadend voor IPTV , Apple TV 4k  en wat raspberry's  # Domotica via Domoticz # Plex # Synology DS918+ #

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...