Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten


Wat mij nu opvalt in alle discussies is dan bijna niemand zich afvraagt of CD dit wel kan doen. Wij betalen voor een abonnement voor een aantal zenders/pakketten en nu gaan ze tijdens de wedstrijd de spelregels veranderen.

Stel je koopt een auto en bij de aflevering zegt de verkoper sorry de toeleveranciers van onderdelen hebben hun prijzen verhoogd en daar gaat de fabriek niet mee akkoord dus we hebben nu dit model beschikbaar. Hij is eigen nog beter ook want het door u gekochte model werd bijna niet verkocht.

Dan zou je een andere discussie krijgen dan nu op dit forum wordt gevoerd.

Euro Sport heeft voor mij nog  de enige toegevoegde waarde voor CD omdat de Moto GP in HD wordt doorgegeven en dat lijkt er nu op dat M7 dat eraf haalt.

Als ik een jaarabonnement bij CD heb afgesloten dan zijn de poppen aan het dansen als ik dat na 3 maanden wil opzeggen. Dat los ik niet op door een eenzijdig mailtje naar CD te sturen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gebeld met CDS en ze zeggen dat er bij een eventueel op zwart gaan van de Discovery zenders, een opzeg termijn van 1 mnd zal worden gehanteerd wanneer je wilt opzeggen. Ook kijken ze nog naar andere opties, zoals andere zenders en of aanpassing van de kosten. Al lijkt mij dit laatste niet erg waarschijnlijk.In tegenstelling tot een aantal andere hier, kijk ik wel regelmatig naar discovery en mijn vrouw dagelijks naar TLC. Wij kijken daarin tegen weer nooit naar de sportzenders, dus die zullen ons een worst wezen. Daar ik uitsluitend in Spanje gebruik maak van de schotel en er hier geen snel internet beschikbaar is, heb ik helaas weinig of geen alternatief voor de NL zenders. Het wordt dus accepteren en/of hopen dat er snel een alternatief beschikbaar komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit gaat ze toch echt klanten kosten hoor , ik heb hierook een abo op sky de daar hoor je nooit die zeik van dan weer dit dan weer dat alles draait is er iets je stuurt een mail of belt wordt opgelost dan .

Niet die zeik wat dat canaal allemaal doet !!!

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit gaat ze toch echt klanten kosten hoor , ik heb hierook een abo op sky de daar hoor je nooit die zeik van dan weer dit dan weer dat alles draait is er iets je stuurt een mail of belt wordt opgelost dan .

Niet die zeik wat dat canaal allemaal doet !!!

 

Is hierboven dacht ik al eerder vermeld:

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/357215-sky-dreigt-alle-kanalen-van-discovery-op-zwart-te-zetten/

 

dus wat je zegt, klopt niet.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten tot het 1 mei is, ben benieuwd.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten tot het 1 mei is, ben benieuwd.

 

Reken er maar op dat op 1 mei, een aantal zenders op zwart zullen gaan.  Wat er verder gebeurt is koffiedik kijken.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kunt u op vandaag niet weten, typische forumpraat, ik denk het te weten en dat moet dan maar voor de gehele waarheid doorgaan.

 

We wachten wel even op 1 mei, en dan zal er duidelijkheid komen.

 

Hard gespeeld

Uit het bericht aan klanten blijkt dat het onderhandelingsspel tussen M7 Group en Discovery Networks hard wordt gespeeld. M7 Group is niet de enige aanbieder die niet op voorhand met nieuwe voorwaarden van Discovery Networks akkoord gaat. Bij andere Europese aanbieders was eerder een soortgelijk steekspel te zien. Bijvoorbeeld in Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk dreigden aanbieders de zenders van Discovery Networks uit het zenderaanbod te stoten. Hierover werden ook klanten geïnformeerd. Bij enkele aanbieders gingen de zenders uiteindelijk ook enige tijd op zwart. Er werd echter altijd alsnog overeenstemming over een nieuwe distributieovereenkomst bereikt.

 

Bron: Totaaltv

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

om die redden je mag de contract voortijdig opzeggen volgens de Algemene voorwaarden,

artikel 5.4.d : opzegging indien CanalDigitaal niet langer in staat is om Dienst te verlenen, ongeacht de reden daarvan.

ik heb mijn overeenkomst ook opgezegd per 01-05-2017 via klantenservice.

Telefoon: 0880038555 (lokaal tarief)

bij NLE is deze zenders beschikbaar, + internet abo van 100MB/S + bellen voor 29,95 euro,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit moet anders voor de nabije toekomst, en dat mag best met een nieuwe Provider.

 

Ook die provider zal zijn prijzen zodanig stellen dat daarvan de rechten,transponderhuur, de apparatuur en de mensen betaald kunnen worden.

Bovendien geven eventuele investeerders uiteraard hun centen ook niet gratis

Link naar reactie
Delen op andere sites

om die redden je mag de contract voortijdig opzeggen volgens de Algemene voorwaarden,

artikel 5.4.d : opzegging indien CanalDigitaal niet langer in staat is om Dienst te verlenen, ongeacht de reden daarvan.

ik heb mijn overeenkomst ook opgezegd per 01-05-2017 via klantenservice.

Telefoon: 0880038555 (lokaal tarief)

bij NLE is deze zenders beschikbaar, + internet abo van 100MB/S + bellen voor 29,95 euro,

 

Nu al opzeggen is m.i. een beetje voorbarig.  De zenders zijn nog niet verdwenen.

Behalve natuurlijk dat je een signaal aan M7 geeft dat je e.e.a. niet pikt.  Als je tenminste de reden vermeld hebt waarom je opgezegd hebt.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...