Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Op dit moment is Canaldigitaal de enige provider waarmee je overal in Europa Nederlandse tv kunt kijken.

Joyne zou bezig zijn op de markt te komen als alternatieve aanbieder, maar heeft de verwachte start (voor onbepaalde tijd?) verschoven.

 

Of je moet voldoende hebben aan de programma's van BVN, het Beste van Vlaanderen en Nederland, die zijn vrij te ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan meegaan, wat bepaalden schrijven over discovery. ik vind deze zenders ook niks meer, omdat ze om te beginnen met moeite 10 minuten programma uitzenden, en telkenmale vertonen, wat ze gaan tonen, waardoor je wegzapt, en de programmatie is niks meer.

Ten tijde, dat ik discovery in videocrypt2 kon ontvangen, die van de U.K. kwam, was het beter. Mij betreur het niet, dat M7 de kraan dichtdraait voor discovery networks, Zeker als het onze portemonnee, in deze tijden ten goede komt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het een heel rare gedachte van mij, maar het komt meer voor bij bedrijven.

 

Zou CanalDigitaal met een voorbereiding voor een faillissement bezig zijn en onder de naam Joyne met enkel nieuwe apparatuur ondersteuning gaan bieden door een nieuw te startte bedrijf?

 

Sorry, maar Joyne is enorm vaag bezig, op de website kan je alleen inschrijven op een nieuwsbrief.

 

Heeft iemand het adres en of contact gegevens van Joyne?

 

Mogelijk is er duidelijkheid door een KvK te krijgen, maar welk KvK hebben ze?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is alles al aan de orde geweest en terug te lezen op dit forum, tot en met de KvK gegevens.

 

Joyne en Canaldigitaal zijn 2 totaal verschillende organisaties.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem aan als die zenders verdwijnen bij cds,dat je per direct kunt opzeggen?

ik kan hier tv over vdsl en ziggo krijgen(hoewel dat een stuk duurder is)

eurosport weg ,ik ook weg

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je alleen kunt opzeggen wanneer de prijs verhoogd wordt.

In de algemene voorwaarden staat dat het zenderaanbod gewijzigd kan worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is alles al aan de orde geweest en terug te lezen op dit forum, tot en met de KvK gegevens.

 

Joyne en Canaldigitaal zijn 2 totaal verschillende organisaties.

 

Mijn excuus, dan heb ik dat niet goed gelezen.

 

De enige info die ik door de naam van de website kan gebruiken omhoog krijg wordt ik ook niet echt veel wijzer van:

 

 

Domeinnaam:  joyne.nl

 

Status: actief

aangepast door ceesv
Contactpersoon domeinregistratie verwijderd.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je alleen kunt opzeggen wanneer de prijs verhoogd wordt.

In de algemene voorwaarden staat dat het zenderaanbod gewijzigd kan worden.

ik bedenk me net dat gewoon kan opzeggen want het abbo loopt al jaren,en ik heb afgelopen 2 jaar niets nieuws afgesloten.

ik ga met vdsl zon 35 euri meer betalen,daar gaat vanaf mijn  internet en tel abbo.ben per saldo nog goedkoper uit ,en meer zenders :)

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaal Digitaal schiet zichzelf al een paar jaar in de eigen voet op een gegeven moment gaat dat een staartje krijgen, denk dat vrijwel iedereen wel op een alternatief zit te wachten zo onderhand.

 

Ik hoop dat Joyne geen loze kreet is maar zoals al gezegd geloof ik er allemaal nog niets van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sorry, maar Joyne is enorm vaag bezig, op de website kan je alleen inschrijven op een nieuwsbrief.

 

Heeft iemand het adres en of contact gegevens van Joyne?

 

Mogelijk is er duidelijkheid door een KvK te krijgen, maar welk KvK hebben ze?

Lees dit onderwerp eens door.

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/357126-nieuwe-aanbieder-voor-astra-joyne-kondigt-komst-nieuw-satellietpakket-aan/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat vrijwel iedereen wel op een alternatief zit te wachten zo onderhand.

 

Waar baseer je deze bewering op? Toch niet alleen op enkelen in dit forum, hoop ik?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles is te danken aan de marktwerking, graaien, graaien en nog eens graaien.

 

Mensen in het buitenland, verheug je niet te snel op Joyne, heb net nog even op hun site gekekenl:

 

"...Binnenkort lanceren wij een compleet en betaalbaar radio en televisiepakket voor recreanten, thuis of een tweede huis in West-Europa...".

 

 Let vooral op de laatste twee woorden, zal dan wel geen Hot- of Euro Bird worden, die een veel grotere footprint hebben dan de Astra's. 

 

Verder is NL een te klein land, 95% bekabeld, dus of een tweede aanbieder het kan redden is maar zeer de vraag.

 

Ik wens ze wel succes, dan is er op sat gebied eindelijk concurrentie.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen bewering ik zeg duidelijk "DENK".

 

Is net zo goed een bewering. Nogmaals: waarop baseer je deze uitspraak?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...