Ga naar inhoud


Joyne promo gestart


Alex1970

Aanbevolen berichten


Nou nog mensen die em al hebben en kunnen kijken... :crazy:

Mijn bestelling wordt morgen verzonden. Donderdag in huis en hopenlijk vrijdag actief (?). Ik ga het abonnement (Lite) voor één maand afsluiten via een dealer in Apeldoorn.

Dat moet haast wel als je op de site van Joyne die lovende reacties leest. :crazy: :crazy: :crazy:

Wij van WC-eend adviseren WC-eend...... aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet haast wel als je op de site van Joyne die lovende reacties leest. :crazy: :crazy: :crazy:

Zouden ze die zelf hebben geschreven? Ze zijn amper in de lucht en modules zijn hooguit in het bezit van de initiatiefnemers: bijv. John en Ans, Claar, en die Fam. van Wateringen (John en Ans?) . :crazy:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee om de geur van azijn te verwijderen.

Ik ben ook geen liefhebber van Audi, en wil best over het verschil tussen Audi en Mercedes discussieren , en ondanks dat ik mijn hele leven geen Audi zal kopen, breek ik hem niet tot in de grond toe af.

En als je er niet langere tijf in gereden hebt is het moeilijk oordelen.

Toevallig had de testauto een slappe band, dus deugt geen een Audi?

Ik heb het hier wel gezien, ga mijn tijd beter besteden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelf met lof uitingen van klanten komen terwijl je nog geen abonnement verkoopt?

 

Eigen roem, dat stinkt. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee om de geur van azijn te verwijderen.

Ik ben ook geen liefhebber van Audi, en wil best over het verschil tussen Audi en Mercedes discussieren , en ondanks dat ik mijn hele leven geen Audi zal kopen, breek ik hem niet tot in de grond toe af.

En als je er niet langere tijf in gereden hebt is het moeilijk oordelen.

Toevallig had de testauto een slappe band, dus deugt geen een Audi?

Ik heb het hier wel gezien, ga mijn tijd beter besteden.

Het is geen aanval maar ergens lijkt het niet te kloppen. In de week dat er zenders in de lucht zijn is er nog niet één stabiel gebleven. Daarnaast werden er voor vandaag nog geen abonnementen aangeboden... Dan stelt zich de vraag; hoe kan je dan oordelen dat Joyne op en top is?

 

Neem het met een korreltje zout.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf met lof uitingen van klanten komen terwijl je nog geen abonnement verkoopt?

 

Eigen roem, dat stinkt. :D

Zijn fta joyne kijkers geen klanten?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...