Ga naar inhoud


Valt de ontvangst van Joyne mee?


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Koop je dan het bijbehorende kopstation erbij?

Een CI module in een consumenten ontvanger kan toch maar 1 stream decoderen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een kat en muis spelletje, het zal een kwestie van tijd zijn, alleen hoeveel tijd, dat is koffiedik kijken.

Maar de kat wint meer en meer.

Als ik @commentaar mag geloven, ging een losse kaart waar zoveel over geklaagd was, toch geen oplossing bieden, ze ging toch aan de module gekoppeld zijn.

Ik denk dat de tijd van niet gepairde kaarten op zijn einde loopt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Content providers, gaan steeds strengere eisen stellen, eer ze hun content mogen uitzenden. Ik vermoed niet dat cd de beveiliging heeft verscherpt voor haar plezier, maar onder dwang van eerder genoemde. Ze gaan ook met fox sport in zee dus ja.

Want in het gesloten topic van joyne was een foto te zien met losse kaart.

En het is niet omdat je met losse kaarten werkt, ze ook gaat in hun niet gemaakte modules. Kijk naar cd en fs2i en bvb tntsat.

Maar ik vrees dat we te top offic gaan.

Ik heb gemist. Het moest een citaat zijn op zuppelan.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel zenders zijn vanochtend gecodeerd alleen vanaf TV Orange zijn ze nog vrij te ontvangen behalve Fox 5.

 

Gelukkig...dan is het gemopper en gezeur eindelijk voorbij.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Drs.IJzerbout

Wij geven alleen maar aan hoe de ontvangst is van de Joyne zenders.
Je kunt gerust stellen dat veel mensen de ontvangst beneden de maat vinden zelfs de zenders van Joyne op de 9 oost helemaal niet kunnen vinden. Wil je enige regenreserve hebben, dan hebt je een grotere schotel nodig dan Joyne voorspiegelt.
Maar het gaat niet om ons, het gaat om de klanten die een abonnement op Joyne gaan of hebben genomen.
Joyne moet bij ontvangstklachten niet aankomen maar ja je moet een andere schotel hebben en een andere ontvanger enz.
Zo werkt dat niet en dan zal het snel klaar zijn met Joyne als ze er niets aan veranderen.
Ik heb Joyne niet nodig dus wacht gewoon af een lees de diverse forums er wel op na.
Maar één ding kan ik je garanderen, als Joyne niet over gaat van fec. 5/6 naar fec.3/4, dan zullen ze weinig klanten krijgen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontvangst kontrolleren kan toch evengoed met gecodeerde zenders, de "balkjes" of wat dan ook blijven wel sterkte en kwaliteit weergeven alleen geen beeld .... 

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook met cam en betaling geen beeld op dit moment....

Schotel locatie?

Schotel afmeting?

Type LNB?

Welke ontvanger?

 

Dat helpt iedereen bij de beeldvorming!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Locatie: Nrd NL, Schotel: Triax tds 64,  LNB: black Ultra,  Ontvanger: VU+ solo..

Ik heb een abbo sinds 3-8 en heb dus al een weekje kunnen testen. Alleen afgelopen vrijdagavond tijdens hevige regenval viel het beeld enkele seconden weg. Ik denk dat er momenteel wordt gesleuteld.

Ben benieuwd of de nog ontbrekende zenders uit het basispakket (o.a. nat. geo) ook worden geleverd op korte termijn, misschien na het onderhoud van vandaag?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...