Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Hmm,waarom niet?

De beeldkwaliteit blijft natuurlijk achter bij HD

 

Dus niet geschikt als alternatief.

Want alleen geschikt voor degenen die nog geen HD (willen of kunnen) kijken. En dat blijkbaar niet erg vinden, hoewel ze zouden kunnen weten dat ze wel aan (de apparatuur voor) het maken van HD programma's meebetalen.

 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Jawel,maar ze betalen niets per maand.

 

@CeesV #30

 

Wat er op dit moment gebeurt is een slechte zaak voor de consument.

Een provider heeft toegegeven, de rest moest toen wel volgen, en de consument betaalt nu via de televisie verplicht mee aan de vorstelijke salarissen van de voetballers en de firma die een krankzinnig bedrag betaald heeft voor de rechten, waarbij het grootste gedeelte van de kijkers er nooit naar kijkt.

 

Maar wat nu, protest acties, je kamerlid aanschrijven, massaal de tv provider opzeggen?

Ik heb opgezegd en zit nu bij een provider die nog nooit de voetbalkanalen aangeboden heeft.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, maar ze betalen niets per maand.

 

Dat lijkt me alleen maar waar als ze hun TV niet op afbetaling hebben gekocht en/of geen loon- dan wel inkomstenbelasting betalen.

 

Op dit moment is het in Nederland zo dat de hardwerkende (twee- of meer-)verdiener meebetaalt voor degene die met een uitkering de hele dag achter de TV zit  :cool:

Dat wordt met die Eredvisiebelasting natuurlijk nog erger terwijl die hardwerkende medeburger vaak niet eens de tijd of de puf heeft tv te kijken en op de bank in slaap valt  :sleep:

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN adverteert op haar site als volgt

Gratis Fox Sports Eredivisie bij KPN Compleet

Ben je aangemeld voor KPN Compleet en heb je Interactieve TV? Dan krijg je gratis FOX Sports Eredivisie
 

maar vertelt alle andere klanten (die geen Fox Sports willen) dus NIET dat zij daarvoor in feite betalen. 

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer contentleveranciers bedingen bij aanbieders voor iedere abonnee een vastgestelde doorgiftevergoeding.

Dat wordt door de aanbieders ook niet tegengesproken.

De rondgang van Totaal TV leert dat aanbieders niet zo zeer tegen het betalen van een vergoeding aan EMM voor alle abonnees zijn

 

Maar als KLANT van die pakketaanbieders heb ik daar wél bezwaar tegen.

 

Vond ik het al minder te pruimen dat ik zo opdraai voor de hogere kosten van een basispakket met tenminste 30 zenders die mij door de strot worden geduwd,

nu blijkt dat ik waarschijnlijk ook nog gewoon meebetaal om anderen plus- en premiumzenders te laten zien lijkt het mij tijd dat consumenten en hun organisaties gepaste actie gaan ondernemen.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

nu blijkt dat ik waarschijnlijk ook nog gewoon meebetaal om anderen plus- en premiumzenders te laten zien lijkt het mij tijd dat consumenten en hun organisaties gepaste actie gaan ondernemen.

 

Wat je kunt doen is je abonnement opzeggen en je beperken tot BVN en overige FTA kanalen.

Uiteraard duidelijk als reden van opzegging aangeven: wens niet te betalen voor voetbal kijkers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind jij "gepaste" actie?

Ik vrees dat geen pakketaanbieder daarvan onder de indruk raakt.
Zelfs niet als het hele gebruikersbestand van dit forum hetzelfde zou doen bij hun aanbieder.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote vraag is blijft het alleen maar bij Foxsport of gaan straks alle andere in een extra pakketachtige zenders dit afdwingen.
Had discovery ook niet al een pogingen gedaan? Straks een terugkeer van HBO onder deze voorwaarde en je betaald dan in eens een 50 euro per maand of meer terwijl je alleen maar de NPO´s bekijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote vraag is blijft het alleen maar bij Foxsport of gaan straks alle andere in een extra pakketachtige zenders dit afdwingen.

Had discovery ook niet al een pogingen gedaan? Straks een terugkeer van HBO onder deze voorwaarde en je betaald dan in eens een 50 euro per maand of meer terwijl je alleen maar de NPO´s bekijkt.

 

Zo te lezen is dit al lang een standaardpraktijk: Meer contentleveranciers bedingen bij aanbieders voor iedere abonnee een vastgestelde doorgiftevergoeding

Maar omdat het (nog) niet om zulke hoge bedragen schijnt te gaan is er tot nu toe blijkbaar niemand die piepte, voor zover klanten al wisten dat er iets te piepen viel.

Hoe lang kun je een citroen uitpersen?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox sport 3 HD schijnt ook gesignaleerd te zijn lees ik elders. Op de plek van Test3 op dezelfde transponder als Fox Sport 1 HD.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...