Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het basis pakket is vooralsnog gevrijwaard.

 

Dus eerst terug naar het basis pakket.

Wanneer ze daar ook aan gaan sleutelen is tegen die tijd snel ongelimiteerd internet ter beschikking, + de FTA kanalen.

 

Ik zit al op basis HD maar van mij kunnen ze ook opzegging verwachten als ze het basis pakket gaan belasten!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar wat wordt dan je alternatief?

De meeste aanbieders hebben immers al de nieuwe voetbal belasting ingevoerd.

Ook het xs4all waar ik nu nog bij zit.

Dus of je nu door de hond of de kat gebeten wordt....

Voetbal belasting betaal je inmiddels bijna overal.

95% van NL is verknocht aan de comnerciele meuk en fox weet dat donders goed en speelt hierop in.

 

Tenzij je net als mij de commerciele meuk kunt missen als kiespijn en voor ziggo standaard gaat,om nog iets in HD te kunnen zien.

Mijn alternatief is gewoon EDP en het geluk dat er nog prik op de kabel zit.

En gelukkig is er nog Joyne. Ja ik weet het kost me 99 euro per abonnement maar er zijn grenzen!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het basis pakket is vooralsnog gevrijwaard.

 

Dus eerst terug naar het basis pakket.

Wanneer ze daar ook aan gaan sleutelen is tegen die tijd snel ongelimiteerd internet ter beschikking, + de FTA kanalen.

 

Ik ben me ook aan het beraden hoe nu verder. Over een paar dagen over van adsl naar glasvezel. Volgende stap zou dan wel eens iptv kunnen zijn. Dan maar op die manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand toevallig hoe CD te werk gaat met het versturen van de email?

Ik heb er nog geen mogen ontvangen met deze mededeling.

Ook ben ik niet van plan om meer te betalen omdat Fossports zo nodig doorgegeven moet worden aan iedereen.

Bovendien gaat het om voor zover begrepen heb om Fox sport 1.

Eigenlijk hetzelfde als reclame op websites die je strot ingeduwd worden.

Ja ik gebruik een addblocker en maak voor geen site een uitzondering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je geen blokkering van de e-mails van Cd in hebt laten stellen, krijg je afhankelijk van welk abonnement je hebt vroeger of later deze boodschap.

Op dit moment is het familiepakket aan de beurt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren ook de info mail gehad, betreft een entertaimentpakket. Ook 3 € per maand meer aftikken, tja dus maar eens in overweging nemen.

Als tegengeluid: als ze ook de film1 kanalen in HD aanbieden kan ik nog in overweging nemen te blijven, anders eens rondshoppen, of toch maar over op IPTV. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie gun je dan de winst is de vraag.

 

Misschien is NLziet https://www.sat4all.com/forums/topic/359835-nlziet-een-goed-alternatief/?p=2458507in combinatie met zoiets als Videoland of Netflix voor sommige niet-voetballiefhebbers een interessant alternatief.

Tenzij je internet niet snel genoeg is of je afhankelijk bent van een schotel. In dat laatste geval zijn er denk ik maar twee opties als je NL tv in volle omgang wilt blijven kijken.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al op basis HD maar van mij kunnen ze ook opzegging verwachten als ze het basis pakket gaan belasten!

 

Ze gaan natuurlijk niet zeggen dat het basispakket duurder wordt vanwege Fox sport als die zender niet wordt toegevoegd, maar wegens 'indexering' of 'oplopende kosten' o.i.d.

 

Mijn internetprovider maakte die fout wel en stuurde me een mail met een 20% tariefsverhoging "wegens investeringen in 4G en glasvezel". Beide zijn voor mij niet beschikbaar, dus direct opgezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pakket zonder FOX Sports is niet hetzelfde als een pakket zonder te betalen voor FOX Sports.

Volgens Totaal TV gaat het om een vergoeding die FOX gaat krijgen voor alle CD abonnees, of ze nu FOX Sports in het pakket hebben of niet. Als de prijs van zo'n laatste pakket wordt verhoogt weet je formeel niet eens wat daaraan ten grondslag ligt.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het bedrag voor het basis pakket is nog €19,95, wanneer daar 3 Euro bijkomt weet je waar je voor betaalt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...