Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Denk dat ik mooi kap met de tv via glas en overga naar ziggo standaard.

Geen opgedrongen voetbal en niet betalen voor andermans liefhebberij.

Npo in HD is voor mij genoeg.

Commerciele meuk met al die reclame kan me gestolen worden.

Netflix voor iedereen in huis en een android boxje voor wat meer keuze dan Netflix biedt...


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziggo heeft trouwens 4 hd zenders in basis dtv abbo van 18euro, npo1/2/3hd en ziggo sport hd, rest idd sd.

 

Voor die 18eu krijg je iig wel 3x betere kwali npo1/2/3(12mbit/s) en ziggo sport hd(13Mbit/s) voor terug.

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, alleen voor de hoofdkaart.

Hier nu nochtans beeld op Fox Sport Eredivisie 1HD op extra-kaart met Familiepakket.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste TheMystery

Totaal TV schrijft het volgende:

‘Eredivisie-belasting’ bij Canal Digitaal drie euro per maand

De nieuwe overeenkomst die M7 Group met Eredivisie Media & Marketing (EMM) ten behoeve van de doorgifte van FOX Sports heeft gesloten, leidt tot een prijsverhoging van drie euro per maand.

In de nieuwe overeenkomst betalen aanbieders niet voor elk daadwerkelijk door abonnees afgenomen abonnementsvorm van FOX Sports, In plaats daarvan moet een aanbieder voor elke abonnee, of deze nu wel of niet naar FOX Sports kijkt, een vergoeding betalen. Uit een rondgang langs aanbieders die Totaal TV eerder maakte, blijkt dat enkelen dit een soort van ‘Eredivisie-belasting’ vinden. Omdat de live uitzendrechten van de Eredivisie in Nederland in bezit van één partij is, zien aanbieders zich genoodzaakt om akkoord met de nieuwe voorwaarden te gaan. Het Eredivisie voetbal is te belangrijk om FOX Sports uit het zenderaanbod te verwijderen. EMM stelt dat de extra inkomsten uit de nieuwe overeenkomsten nodig zijn om het Nederlands voetbal meer te ondersteunen. Deze inkomsten vloeien volgens EMM naar de voetbalclubs door.

 
Prijsverhoging bij Canal Digitaal

M7 Group heeft onlangs de overeenkomst voor doorgifte van de zenders van FOX Sports vernieuwd. Dit heeft tot een prijsverhoging van drie euro per maand voor abonnees met het Familie HD-abonnement en hogere abonnementsvormen geleid. In deze abonnementsvormen komt wel het hoofdkanaal FOX Sports 1 HD vanaf 1 oktober beschikbaar. Tot dan moment kunnen alle klanten, uitgezonder abonnees met een recreatieabonnement, via het etalagekanaal op voorkeuzepositie 14 in de zenderlijst naar FOX Sports 1 HD kijken. Tevens waardeert de aanbieder het kanaal FOX Sports 3 naar HD-kwaliteit op. Om naar dit kanaal te kunnen kijken is een aanvullend FOX Sports Compleet-abonnement nodig. In deze abonnementsvorm worden de kanalen FOX Sports 1, FOX Sports 2 en FOX Sports 3, allen in HD-kwaliteit, geleverd. De prijs van het FOX Sports Compleet-abonnement is naar €14,95 per maand verlaagd.



Ik mag aannemen dat je nog een mail krijgt van CanalDigitaal of misschien krijg je nooit de maandelijkse nieuwsmails van CD, dan zul je nu ook niets krijgen.

Best kans dat ze eerst de abonnees van het Familiepakket aanschrijven en wat later de abonnees van hogere abonnementsvormen om de telefonische reacties van de abonnees beter te spreiden.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Totaal TV schrijft het volgende:

 

‘Eredivisie-belasting’ bij Canal Digitaal drie euro per maand

 

EMM stelt dat de extra inkomsten uit de nieuwe overeenkomsten nodig zijn om het Nederlands voetbal meer te ondersteunen. Deze inkomsten vloeien volgens EMM naar de voetbalclubs door.

 

  De prijs van het FOX Sports Compleet-abonnement is naar €14,95 per maand verlaagd.

Mijn besluit staat vast, ik bedank vriendelijk voor dit voorrecht.

Jammer voor Canaldigitaal, ik beëindig het familie pakket.

 

De ironie is dat Canaldigitaal afgeperst wordt, de EMM meer afdracht krijgt, en Canaldigitaal erbij gaat inschieten door het verlies aan klanten in de hogere pakketten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn besluit staat vast, ik bedank vriendelijk voor dit voorrecht.

Jammer voor Canaldigitaal, ik beëindig het familie pakket.

 

De ironie is dat Canaldigitaal afgeperst wordt, de EMM meer afdracht krijgt, en Canaldigitaal erbij gaat inschieten door het verlies aan klanten in de hogere pakketten.

Ja, bij mij gaan ze er helemaal uit.

De ironie is niet dat CD afgeperst word maar alle providers. Sterker nog zij laten zich afpersen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat de voetbal meer geld nodig heeft kan ik mij voorstellen bij transfer sommen van 222 Miljoen Euro.

Maar dat ze dat geld afpersen bij mij als tv kijker is echt een brug te ver, er zijn grenzen!

 

Verder zet dit toegeven de deur open voor meer wurgcontracten.

 

Deze stap is het enige middel wat ik als consument ter beschikking heb, je kan die ook maar een keer gebruiken, maar vandaag is het zover.

 

Ik weiger voetbal belasting te betalen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg ook om te bedanken voor het Familie-Pakket en te switchen naar het Basis-Pakket, maar ik heb een 2e kaart en als ik het juist heb geldt die niet in dat pakket. Iemand het juiste antwoord?

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op het 2e pakket krijg je volgens mij ook het basis pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, ik zal dat dan wel horen tijdens het telefonisch kontakt.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben zich door EMM/Fox keihard laten [werkwoord waarbij naald en draad gebruikt worden]; en nu kunnen ze niet terug.

 

Tegen Discovery willen ze het spel wel hard spelen en hebben ze er geen probleem mee om eventueel de zenders op zwart te laten gaan, maar hier?? Nope...

Morgen maar eens bellen; vandaag geen tijd gehad.

 

En ze moeten er niet aan denken me een nieuw contract van een jaar aan te smeren.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn besluit staat vast, ik bedank vriendelijk voor dit voorrecht.

Jammer voor Canaldigitaal, ik beëindig het familie pakket.

 

De ironie is dat Canaldigitaal afgeperst wordt, de EMM meer afdracht krijgt, en Canaldigitaal erbij gaat inschieten door het verlies aan klanten in de hogere pakketten.

 

Maar wat wordt dan je alternatief?

De meeste aanbieders hebben immers al de nieuwe voetbal belasting ingevoerd.

Ook het xs4all waar ik nu nog bij zit.

Dus of je nu door de hond of de kat gebeten wordt....

Voetbal belasting betaal je inmiddels bijna overal.

95% van NL is verknocht aan de comnerciele meuk en fox weet dat donders goed en speelt hierop in.

 

Tenzij je net als mij de commerciele meuk kunt missen als kiespijn en voor ziggo standaard gaat,om nog iets in HD te kunnen zien.

  • Like 1


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het basis pakket is vooralsnog gevrijwaard.

 

Dus eerst terug naar het basis pakket.

Wanneer ze daar ook aan gaan sleutelen is tegen die tijd snel ongelimiteerd internet ter beschikking, + de FTA kanalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...