Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Niet, wanneer die het kijken niet waard zijn.

Ik behoor niet tot de doelgroep van Baby TV,  Kitchen of RTL Lounge

 

Iets met kwantiteit of kwaliteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij komt de tv via een alles-in-1 pakket voor € 29,95 per maand (schijnt eind van het jaar € 5 duurder te worden). Dan heb ik het geluk dat ik bij internet 90 Mb/s krijg.
Het is dan wel KPN iTV via een wederverkoper zodat ik ongetwijfeld meebetaal voor FOX (dat schijnt nu eenmaal hun standaardcontract met alle pakketaanbieders te zijn), maar zeker niet de hoofdprijs.

 

Zolang als ik nergens anders NPO 1-2-3 zo voordelig in HD kan krijgen heb ik weinig keuze en kan alleen maar hopen dat Staatssecretaris Dekker snel de regels aanpast.
Op Netflix was ik na een proefmaand snel uitgekeken.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij komt de tv via een alles-in-1 pakket voor € 29,95 per maand (schijnt eind van het jaar € 5 duurder te worden). Dan heb ik het geluk dat ik bij internet 90 Mb/s krijg.

Het is dan wel KPN iTV via een wederverkoper zodat ik ongetwijfeld meebetaal voor FOX (dat schijnt nu eenmaal hun standaardcontract met alle pakketaanbieders te zijn), maar zeker niet de hoofdprijs.

Nee,hoor! De wederverkopers bepalen zelf wel wat ze doorgeven.

Tele2 heeft helemaal geen Fox,net als EDPnet.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar daar gaat het denk ik niet over.

FOX bedingt een vergoeding voor ALLE klanten van een pakketaanbieder. Dat betekent dus dat degenen die geen FOX in hun pakket hebben het mogelijk maken dat degenen die dat wel hebben minder betalen voor hun uitgebreidere pakket dan eigenlijk zou moeten. Zo subsidieert de ene klant de andere.

Of KPN daar onderuit kan door haar iTV via onderaannemers goedkoper af te zetten weet ik niet.
Om de simpele reden dat ik de onderlinge contracten niet ken.

Dat er geen sprake is van een vrije markt met vrije concurrentie lijkt me duidelijk.
De schuld ligt hier bij de overheid die dit toestaat.
 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De vraag is hoe Canaldigitaal geregeld heeft dat Fox niet in het basis pakket zit.

Volgens de berichten betaalt CD voor alle klanten aan Fox.

De prijs van het basispakket wordt nog niet verhoogd.

Ik wil niet kijken naar Fox en er ook niet voor (mee) betalen.

Of men toch de klanten met voetbal meer laat betalen en zo de niet kijkers vrij houdt van de extra kosten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo standaard is zo gek nog niet.

1 en en 3 in HD en de rest gewoon SD.

In je hele huis.

En verplichte winkelnering van die Horizon! Of maandelijks betalen voor de module. Per toestel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vandaag hoorde ik in het nieuws dat er een voetballer is, die voor een bedrag van 500 miljoen van club gaat wisselen.

 

222 miljoen, maar dan nog is het een absurd bedrag voor een mens waar we allemaal aan mee zitten te betalen.

 

Probleem is het zogenaamde Bosman arrest wat voor deze waanzin heeft gezorgd. Ik heb het al eens eerder aangegeven, google daar maar eens op en ga je pijlen daar op richten om die terug gedraaid te krijgen via een rechter. Honderden miljoenen mensen zullen je dankbaar zijn als je dat voor elkaar krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar krijg je Fox Sports 1 HD nu ook op de 2e en 3e kaart als er familie pakket of hoger op die kaarten aanwezig is?

 

Je mag dus 3 euro per maand per abonnement meer aftikken en voor de mensen die Fox Sports 2 abo hadden wordt het nog belachelijker want die mogen nog is 5 euro per maand extra neer leggen en krijgen dan ongevraagd Fox Sports 3 HD er bij.

 

En in plaats van dat ze dan meteen Fox 4,5 en 6 desnoods in SD er ook bij zetten (en de bandbreedte is er) zit je nu nog met een half pakket.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee.....weet jij wel waar je over praat?

bij standaard abo van ziggo voor 18.70 zit geen box

Klopt, je hebt gelijk. Maar ook amper HD.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar krijg je Fox Sports 1 HD nu ook op de 2e en 3e kaart als er familie pakket of hoger op die kaarten aanwezig is?

 

Nee, alleen voor de hoofdkaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...