Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Cees in vind het ongelofelijk dat CanalDigitaal zich door Fox Sports zo laat manipuleren.

Ik heb zo'n hekel aan voetbal dat ik zelfs niet eens kijk naar de wereldkampioenschappen die één maal in de vier jaar gehouden wordt en dat wil toch wel wat zeggen voor veel mensen.

Je begrijpt dat ik toch zeker geen €3,-/maand extra ga betalen voor zo'n zender.

 

 

 

Heb je inmiddels al gedowngraded naar het Basispakket? 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij heeft hij daar tot eind september de tijd voor.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hystory HD zou in het family pakket zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.Vandaag hoorde ik in het nieuws dat er een voetballer is, die voor een bedrag van 500 miljoen van club gaat wisselen.

 

 

Was dat niet ruim 200 miljoen ?? Evengoed nog een aardig bedrag  :-) En dan te bedenken dat van deze grappenmakers de een na de ander voor de rechter moet verschijnen wegens belastingontduiking.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

36 Euro per jaar overmaken aan Fox voor een zender waar ik nooit naar zal kijken, nee dus.

Ik begrijp dat de providers klem zitten, maar hier is voor mij een grens bereikt.

Terug naar een abonnement zonder verplicht Fox, en wanneer ik t.z.t. ook daar gedwongen wordt mee te betalen, is sneller internet met Netflix o.i.d. het alternatief.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geluk, history HD zit ook bij TVV in basic+; dus hoef ik niet al te erg in te zitten om een downgrade van TopHD naar de lagere versie te gaan.

Moet dan wel weer Film1 als optie nemen...

 

Heb via hun contactformulier al gereageerd.

Ze maken geen melding van optie om op te zeggen omdat de voorwaarden veranderen wat volgens mij ook al een behoorlijke fout is. Of geldt dit enkel in België?

 

Wat wordt het volgende; Veronica en SBS die om geld verlegen zitten omdat de adverteerders massaal afhaken en ook dergelijk model uitwerken?

 

*edit*

Wordt dus bellen, op hun website kan ik al geen ander pakket kiezen. Geprobeerd in IE en Firefox...

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niemand die hier een duidelijk antwoord op heeft?
Valt mee een beetje tegen, al bijna twee uur stil.
 

Welke verschillen zitten er nu tussen Basis en Family?

 

En hoeveel zenders minder die iemand eerst wel had?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk op hun website, daar staat basis en familie aangegeven.

Basis heeft 48 zenders waarvan 18 in HD

Familie heeft 25 extra familiezenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1/3 minder zenders voor maar € 2 lager abonnementsgeld.
Dat noem ik een forse prijsverhoging voor hetgeen je toch al had..

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...