Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder
Op 16-8-2017 om 08:49 zei D.Quijote:

Even een vraagje voor Michel , ik probeer de e-mail notificatie uit te zetten nadat je een PM heb gehad, maar die laat zich niet uitzetten, of doe ik iets fout?

Dat is opgelost. De enige notificatie die je nu niet meer uit kunt zetten is de notificatie die je krijgt als een moderator je op je sodemieter geeft ;)

1 minuut geleden zei wolverine:

Dit zijn de screenshots (hopelijk duidelijk genoeg)

Tot gisteren eigenlijk geen probleem.

 

Google chrome als browser 

IMG-20170817-WA0001.jpg

IMG-20170817-WA0000.jpg

Het is toch al opgelost? Jouw 'screenshots' wordt ik helaas niets wijzer van. :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem is nog niet opgelost.

Op het 1ste screenshot zie het beeld dat ik krijg voor ik op ok klik bij aanklikken markeer forum als gelezen, dat kadertje is veel te groot voor mijn scherm (tot gisteren was dit zo niet dan was die "pop-up" kader ok,

 

Idem voor 2de foto.

Het bericht forum gemarkeerd als gelezen is qua breedte veel te groot voor mijn scherm.

 

Tot gisteren was dit ook zo niet

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
5 minuten geleden zei wolverine:

Mijn probleem is nog niet opgelost.

Op het 1ste screenshot zie het beeld dat ik krijg voor ik op ok klik bij aanklikken markeer forum als gelezen, dat kadertje is veel te groot voor mijn scherm (tot gisteren was dit zo niet dan was die "pop-up" kader ok,

 

Idem voor 2de foto.

Het bericht forum gemarkeerd als gelezen is qua breedte veel te groot voor mijn scherm.

 

Tot gisteren was dit ook zo niet

 

Zou je heel graag willen helpen, maar maak dan eerst een een paar bruikbare screenshots. Welk apparaat kijk je op, welke android versie?

 

 

 

test

test

test

 

De enters zijn nu ook weer net als vroeger ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste screenshot kan ik reproduceren met volume - en aan uit knop voor 3 sec vast te houden

 

Het bericht forum gemarkeerd als gelezen blijft geen 3 sec zichtbaar :-)

Screenshot_2017-08-17-19-59-01.png

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komen er bij de berichten ook weer "berichtnummers" zoals het voorheen ook was of kan dit niet?

Tot op heden werkt alles, volgens mij, sneller dan voorheen dus is het een goede overstap voor alle leden die over de hele wereld verspreid zitten.;)

 

wereldkaart-gebruikers.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
9 minuten geleden zei wolverine:

Het eerste screenshot kan ik reproduceren met volume - en aan uit knop voor 3 sec vast te houden

 

Het bericht forum gemarkeerd als gelezen blijft geen 3 sec zichtbaar :-)

Screenshot_2017-08-17-19-59-01.png

 

En nu?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
8 minuten geleden zei catw:

Komen er bij de berichten ook weer "berichtnummers" zoals het voorheen ook was of kan dit niet?

Tot op heden werkt alles, volgens mij, sneller dan voorheen dus is het een goede overstap voor alle leden die over de hele wereld verspreid zitten.;)

 

Waarom zou je dat willen? Je hebt hier toch een prima URL kopie functie?

 

2017-08-17 20_18_14-Sat4all - problemen op het forum - pagina 7 - Nieuwsberichten - Sat4all.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Michel:

Klik op je naam rechtsbovenin. accountinstellingen 

Inderdaad, dus toch over gekeken.

Bedankt, Michel!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
6 minuten geleden zei wolverine:

Nog altijd zelfde probleem

Nogmaals: Welk apparaat, welke versie, welke browser?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...