Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Michel:

Nogmaals: Welk apparaat, welke versie, welke browser?

Wiko pulp 4G

Android 5.1.1

Chrome als browser.

 

Net op mijn vrouw haar telefoon geprobeerd idem ook met chrome en met Google app

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Vreemd, ik heb een samsung 7" tablet, een iPhone 7 plus en een ipad pro 9,7"getest en daar werkt het prima op.

 

Het enige dat ik kan bedenken is dat je de desktop versie van de site probeert te draaien op een veel te klein scherm in portretmodus.

Screenshot_2017-08-17-20-34-45.png

Screenshot_2017-08-17-20-34-18.png

gooi anders je geschiedenis eens weg.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn 7" Android tablet met chrome als browser is het probleem ook aanwezig maar wegens groter scherm minder store.

 

Mijn 2 5" smartphones doen dit slechter.

 

 

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan zet je op die smartphones de 'Desktop versie opvragen' uit en krijg je een prachtig passende mobiele versie die super goed leesbaar is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Michel:

Dan zet je op die smartphones de 'Destkop versie opvragen' uit en krijg je een prachtig passende mobiele versie die super goed leesbaar is.

Had dit aan gestaan zou dit misschien een oplossing geweest maar heeft nooit aan gestaan.

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan is er met jouw telefoon/os/browser vermoedelijk iets mis, want deze website is prima responsive en werkt op alle mobiele devices die ik tot nu toe gezien heb prima.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn huawai p8 lite met chrome, zie je rechtsboven een icoon met een 3. Als ik er op klik, komt mijn scherm donker en verder niks.

Ik mis ook nog de knop voorbeeld. Soms handig om je bericht eerst te zien vooraleer definitief te posten.

Typen begint met hoofdletter na enter op genoemde smartphone maar geen hoofdletter bij ipad mini 2 safari up to date.

Screenshot_2017-08-18-19-36-43.png

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Helaas kan ik daar allemaal niets aan doen. Hoofdletters worden sowieso door de tablet bepaald en de pagina werkt goed bij drukken op het menu, dus dat moet iets met je browser zijn. Geschiedenis wissen of zo.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

M.b.t. de melding  dat tijdens het typen van een Reply  na een Enter of Return de nieuwe regel niet met een hoofdletter begint heb ik aan het begin ook al gemeld.

Met de vorige versie had ik er totaal geen probleem mee en op andere fora heb ik er ook geen probleem mee, alleen op dit forum sinds de wijziging.is ingevoerd.

Dit zie ik zowel op mijn iPad 4 mini als op mijn MacBook Pro, beiden met de laatste software en bij gebruik van Safari als Chrome.

 

Op de MacBook is het nog vervelender want daar begint zelf een Reply al met een kleine letter i.p.v. een hoofdletter welk voordien niet gebeurde.

Dus misschien toch nog even naar de instellingen kijken.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Bedoel je met na de wijziging, de wijziging die ik gisteren heb doorgevoerd dat je met een enter niet meer gelijk een nieuwe allinea begint?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...