Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei sattv4iedereen:

Op mijn huawai p8 lite met chrome, zie je rechtsboven een icoon met een 3. Als ik er op klik, komt mijn scherm donker en verder niks.

Ik mis ook nog de knop voorbeeld. Soms handig om je bericht eerst te zien vooraleer definitief te posten.

Typen begint met hoofdletter na enter op genoemde smartphone maar geen hoofdletter bij ipad mini 2 safari up to date.

Screenshot_2017-08-18-19-36-43.png

Ik heb dit ook gehad, oplossing bij mij was om eerst terug te navigeren naar de start pagina van de site, te klikken en dan eventjes te wachten

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die extra alinea (lege regel) na een enter is voor mij opgelost, ben ik blij mee.

 

Vervolgens ben ik ook zéér tevreden over de compleet nieuwe look.

 

TOP Michel en tnx, een mooie toegevoegde waarde (verrijking) voor dit forum.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat de ads eigenlijk ook niet goed geschaald zijn voor mobiele weergave.

 

Zowel in Firefox als chrome heb ik op mijn smartphone ads die dubbel zo breed zijn als de webpagina

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei wolverine:

Denk dat de ads eigenlijk ook niet goed geschaald zijn voor mobiele weergave.

 

Zowel in Firefox als chrome heb ik op mijn smartphone ads die dubbel zo breed zijn als de webpagina

Daarin heb je gelijk.

Ik kan de berichten perfect lezen. Maar om de ads te zien, moet ik naar links scrollen om ze volledig te lezen.

Omdat de onderwerpen goed leesbaar zijn, moet ik niet scrollen en worden de ads maar half getoond en zal dit spijtig genoeg inkomsten verlies zijn.

Ja, het moet lastig zijn, om dat alles tot in de puntjes te regelen, en mijn petje af, voor het team die het doet.

Het is waarschijnlijk knap lastig het compatibel te maken voor al die toestellen en browsers.

Kijk mijn huawai begint met een hoofdletter. Mijn ipad mini 2 met safari niet wat vroeger het geval is. Maar we geven Michel de tijd om alles op punt te zetten. Gent brugge is ook niet in een dag gebouwd geweest.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeeld wat ik bedoel en wolverine waarschijnlijk ook.

Onderste foto zie je dat de ads maar voor de helft te zien zijn.

Screenshot_2017-08-19-01-46-23.png

Screenshot_2017-08-19-01-52-40.png

aangepast door sattv4iedereen
Bijkomende info foto ads half leesbaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De mobiele waargave heeft nu als het goed is op alle pagina's waar ads staan, responsive ads (ofwel meeschalende advertenties).

 

Bedankt voor het melden!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is a 2 dagen zo. Er stond eerder ook duidelijk een melding boven de zoekfunctie dat berichtenindexering nog bezig was ;) 

  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Michel:

 

Is ook niet echt een punt, gewoon antwoorden versturen die niet langer zijn dan één regel, probleem opgelost:lol:

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jürgen:

Toch niet anders dan in de vorige versie, door op het bolletje of sterretje te klikken voor de omschrijving van de topic.

Maar dat weet jij natuurlijk ook wel dus zie jij wel één van beiden?

 

Ik heb voorheen nog nooit op een bolletje of sterretje te hoeven klikken. Als je ingelogd was ging je altijd naar het eerste ongelezen bericht in een topic.

Werkt soms nu wel soms niet. Soms kom ik op het eerste bericht, terwijl ik bijv. al drie pagina's gelezen had, soms op het laatste bericht terwijl ik er een aantal ervoor ook nog niet gelezen had.

En soms wel direct op het eerste ongelezen bericht.

Ik wacht het wel even af, komt m.i. wel goed en kan later als het nog steeds voorkomt en ik de tijd ervoor heb eens testen hoe en waarop (Android, Windows, welke browser) het voorkomt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met Opera een willekeurig draadje open, gaat dit gewoon snel, als ik echter een volgende pagina van het onderwerp wil lezen, door het kiezen van een paginanummer of volgende, dan wordt de op dat moment openstaande pagina blank en vervolgens blijft hij maar laden, maar er komt niets.

Doe ik hetzelfde in Chrome, dan werkt alles naar behoren

Schermopname (84).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...