Ga naar inhoud


Sat4all - problemen op het forum


Michel

Aanbevolen berichten


Ik zie toch wel af en toe een probleem die ik niet zomaar kan reproduceren maar welk ik nu 2 keer al ben tegengekomen.

Het lijkt erop dat het Reply veld na een reactie met een ingevoegde Citaat soms niet leeggemaakt wordt nadat antwoord is verstuurd / opgeslagen.

Als ik dan een nieuwe replay op een andere topic wil versturen verschijnt het oude citaat plus reactie weer in het Reply veld en is op geen andere wijze te verwijderen dan letter voor letter via de Backspace te verwijderen.

Zoals al geschreven, ik kan dit niet zomaar reproduceren en vraag mij af waar het aan ligt, ik heb dit nu 2x ondervonden op een recente iPad.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In windows wis je die informatie door op de Esc toets te drukken, of dat voor jou de oplossing isß

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo ver ik weet heeft de iPad geen Escape functie maar gelukkig kan ik het nu toch reproduceren.

Toen ik op dit bericht wilde geageerd en dus op het Reply veld klikte kreeg ik weer een oud replay in beeld die ik al veel eerder had verzonden, zie beide bijlagen, 

 

93A3F40A-EA63-46A8-A4F5-025C26EE173F.png

AA96E3A8-5E7E-4A22-A39D-5F2630F1B692.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Jürgen:

Hoe log jij in, met de oude gebruikersnaam of met de displaynaam?

In deze versie moet je als inlognaam de displaynaam gebruiken maar dat was al vermeld.

Sorry zal wel aan mijn blonde haren liggen maar waar vind ik die displaynaam ???

En idd logte in met mijn ouwe gebruikersnaam.

44 minuten geleden zei Jürgen:

 

 

 

46 minuten geleden zei Jürgen:

Hoe log jij in, met de oude gebruikersnaam of met de displaynaam?

In deze versie moet je als inlognaam de displaynaam gebruiken maar dat was al vermeld.

Inmiddels gevonden Jurgen bedankt voor de hulp

Greetz

46 minuten geleden zei Jürgen:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je dispay naam staat links boven in beeld, boven je avatar.

En nee, het is niet " Sat4all regular ".

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sedert het wijzigen gisteren (voor toevoegen ads)  op smartphone met chrome als ik op markeer forums als gelezen klik staat dit niet meer schermvullend qua breedte maar is veel groter en zie ik niet meer staan, ook de melding van forum gelezen bovenaan is veel groter dan schermvullend

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is verholpen nu.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...